testen?

  • Anoniem

    Hallo

    Ik heb een paar weken geleden een paar keer seksueel contact heb gehad met een man die ik heb gepijpt (niet in mijn mond klaargekomen) en die ik heb afgetrokken, allebei zonder condoom. Stel dat er sperma aan mijn vagina is gekomen (als ik direct daarna naar het toilet ben gegaan zonder mijn handen vooraf te wassen en er nog wat sperma aan mijn handen zat) of in mijn ogen door in mijn ogen gewreven te hebben. Kan ik daarvan dan misschien een soa hebben opgelopen ? Of als er toch een beetje sperma in mijn mond is gekomen ?

    Is het verstandig om me nu te laten testen door dit voorval ?

    Met vriendelijke groet.

  • Kim

    In principe heb je geen risico gelopen wat betreft de handelingen die je hebt verricht. 1 klein risico doordat je de man gepijpt hebt, er is geen sperma bij vrij gekomen dus dat is een voordeel. Pijpen is in dit geval veilig, tenzij je flinke ontstekingen en/of zware verwondingen in je mond hebt gehad. Wat betreft het wrijven in je ogen en het naar het toilet gaan zonder je handen te wassen, dat is geen risico, evt. HIV dat in de sperma zou zitten is dan al niet meer “levend”, door bacterien is deze “gedood”. Wel zou ik je aanraden om volgende keer als je iemand pijpt een condoom te gebruiken, mocht de man “per ongeluk” wel klaarkomen in je mond.

    Groet,

    Kim

  • Veron

    Non risk

    groetjes

  • Anoniem

    Bedankt voor jullie reactie.

  • Anoniem

    Nog even voor de zekerheid : is dit geen risico voor geen enkele soa, dus niet alleen voor hiv?

  • Veron

    Herpes kan wel hebben opgelopen als die man dit had, dan kan jij een koortslip oplopen er zijn nog wel meerdere soa's maar weinig kans

  • albert

    met wie dan