vervolg seks met ex

  • Anoniem

    Hallo,

    Nu maak ik me nog veel meer zorgen; ik ben verkouden en voel me grieperig. Heb ook verhoging van 38 graden.

    Mijn ex heeft me ook gevingerd (ook anaal), stel dat er een wondje aan zijn vinger heeft gezeten, of zelfs sperma van nadat ik hem afgetrokken had. Na het aftrekken ben ik wel mijn handen gaan wassen en ik kan me niet herinneren dat hij mij gelijk nadat hij klaargekomen is gevingerd heeft.

  • Anoniem

    Nog even, op de soa.nl site las ik dat je na vijftien minuten vrijen het condoom moet vernieuwen. Dat hebben we niet gedaan en ik weet niet hoe lang hij het condoom om heeft gehad, hij kon nl. niet klaarkomen en dat is ook niet gebeurd. Is dat ook een risico op hiv en moet ik me toch maar laten testen ?

  • John.

    Hoi Anoniem.

    Koorts is een zeer non-specifiek symptoom, doet geen enkele uitspraak over hiv-infectie en kan zeer wel voorkomen bij een verkoudheid.

    Verkoudheden zijn, op hun beurt, niet geassocieerd met primaire hiv-infectie.

    Er is geen reden tot zorg als je het condoom langer dan 15 minuten hebt gebruikt.

    Crux is, dat deze niet is gescheurd of is afgegeleden tijdens de rit.

    Stay well.

    Groeten John.

  • Anoniem

    Bedankt John,

    Ik heb niet gemerkt dat het condoom gescheurd zou kunnen zijn. Hij is niet klaargekomen.

    Ik heb hem wel afgetrokken en misschien daarna mezelf, toen hij nog niet was klaargekomen een beetje gevingerd. Stel dat er dan voorvocht aan gezeten heeft.

    Wil je mijn vraag ajb nog beantwoorden ?

  • Anoniem

    Zou je het perse merken als het condoom is gescheurd ? Ik heb het helaas niet gecontroleerd. Maar hij was niet klaargekomen.

  • albert

    maak je niet druk