AIDS bestaat niet

  • Rik

    “HIV is gewoon een onschuldig passagiersvirus dat verder geen ziektes veroorzaakt, zoals feitelijk alle retrovirussen.”

    “er zijn mensen met HIV die al 10 jaar zonder medicatie nog steeds gezond leven”

    Er zullen vast mensen zijn die na 10 jaar nog gezond zijn ja, of mensen die nog 3 maanden te leven hebben volgens doktoren maar het nog een jaar uit houden. Maar zullen er ook mensen zijn die na 20 jaar HIV en zonder medicatie gezond zijn??? Of is het heeel toevallig dat die mensen aan een andere ziekte(die dus helemaal niks met hiv te maken heeft) zijn overleden?

    ik vind het niet niks dat je zegt/denkt dat HIV maar een gewoon onschuldig virus is. Dus zelf zou je er niet zo mee zitten als je het hebt?

    typisch weer zo'n geval hoe mensen zich laten “bekeren”door verkeerde sites te lezen. maarja ieder zo zijn geloof.

  • Mark

    Hoe kom ik hier terecht, terwijl ik naar mijn weten geen aids heb en ook niemand ken die hieraan lijdt. Ik kreeg een spannende thriller cadeau : Dodelijke Lading van James Barrington. Een techno thriller met als inhoud: , wil je het boek lezen en de afloop niet weten lees dan niet verder,

    de cia heeft in de jaren 60 vorige eeuw een dodelijk virus gemaakt om de overbevoling van de wereld tegen te gaan. Met zogennaamde inentingsprogramma's in de jaren 70 is deze in de derde wereld verspreid. Duidelijk door witte protestante angelsaksische mannen bedacht dus verspreid naar homo's en zwarten. Dit alles omlijst een complotthriller, zoals er zo vele bestaan. Maar achterin staat ook een epiloog met een literatuurlijst van o.a. diverse Websites. De naam Peter Duesberg die Anouschka hierboven aanhaalt kom je ook veel tegen.

    Wie weet heeft Anouschka hetzelfde boek wel gelezen ?

    Ik heb eens een aantal websites bezocht en schrok er toch van.

    www.virusmyth.net begint met op de homepage een oproep van president Mbeki van Zuid Afrika naar de waarheid over aids. Dit is toch de man die in onze media afgebrand wordt over een stupide aids vidsie in onze ogen.

    www.duesberg.com geeft echter een heel wetenschappelijk uiterlijk met als voor zover ik het begrijp de visie dat niet het HIV virus aids veroorzaakt maar synthetische drugs of AZT dat je tegen HIV krijgt.

    Van deze theorien had ik nooit gehoord.

    Dit alles is in het engels, wat ik wel goed kan lezen maar de puur medische termen gaan me toch te ver. Dus ik via startpagina naar aids.pagina en naar dit prikboord.Is er in nederlandse sites iets over deze afwijkende meningen te lezen?

    Een paar vragen/opmerkingen tenslotte:

    Er staat mij geen Netwerk/2vandaag/Nova uitzending bij die hierover bericht heeft.

    Er staan inderdaad bij diverse wetenschappers dat zij de Nobelprijs gewonnen hebben, als dit waar is hebben zij die prijs gewonnen voor aids onderzoek of zijn het oudere prijswinnaars die andere motieven hebben?

    Is het waar dat een condoom microscopisch niet waterdicht en dat een virus in grootte kleiner is dan de microscopisch kleine “gaatjes” in een condoom?

    Dit weerspreekt weer de theorie dat HIV geen aids veroorzaakt. En waarom is er dan in Afrika zo'n epidemie.

    Ik ga er meer over lezen en lees verdere bijdragen graag.

    Mark