pijpen

  • Frank

    Hallo,

    Laatst was ik in een bioscoop waar een vrouw haar vriend pijpte en vervolgens mij heeft gepijpt. Beide gebruikten wij geen condoom. Volgens mij is haar vriend niet in haar mond klaar gekomen. Ik wel. Nu maak ik mij toch ernstig zorgen. Is de kans groot risico om met hiv geïnfecteerd te zijn. Maakt het nog wat uit of zij van haar vriend alleen voorvocht of sperma in haar mond had.

    Alvast bedankt.

    Frank

  • John.

    Hoi Frank.

    Indien zij duidelijk veel hiv-geinfecteerd sperma in de mond zou hebben van een ander en daarmee dadelijk een ander gaat pijpen, is er enig risico voor hiv-infectie. Het risico is echter zeer klein. Er is bij pijpen bijna nooit sprake van harde stoot- of wrijvingsbewegingen, wat risico verhogend werkt. Toch moet ieder oraal contact met een aanmerkelijke hoeveelheid mogelijke hiv-virulente lichaamsvloeistof (sperma, bloed) in contact met slijmvliezen van de pik worden gezien als risico. Data over hiv-infectie door gepijpt worden zijn wereldwijd echter heel schaars EN nog twijfelachtig ook. Dat maakt risico “at all” zeer minimaal. Sperma in de mond krijgen door pijpen is een groter risico, maar nog steeds klein.

    Als het “slechts” voorvocht betreft van een ander, is risico niet meer reeel.

    samenvattend: Kans dat je door beschreven contact hiv-infectie zou hebben opgelopen, is - hooguit - extreem, extreem klein (verwaarloosbaar.)

    Groeten John.

  • Hans

    Jezus, waren meerdere vrouwen maar zo @!#$ pfffffffffffff

  • Rudolf

    haha ja waar was die bioscoop?

  • frank

    Bedankt John, ik weet niet wat je verdient maar het is vast en zeker te weinig.

    Frank