masturbatie

  • IKKE

    Hoi John

    Ik zit met een heleboel vragen en voel me verschrikkelijk ellendig.

    Ik heb deze middag een sexcontact gehad met een andere man.We hebben elkaar afgetrokken en ons zelf afgetrokken. Ik heb eerst aan zijn penis gezeten en dan aan de mijne. Is dat een risico.

    Als we beiden klaargekomen zijn heeft hij een zakdoek genomen en zijn sperma opgeveegd.Daarna heb ik met dezelfde zakdoek mijn sperma afgeveegd(Hoe stom van me).Op het moment dat ik bezig was heb ik de reactie gehad niet meer met die doek aan mijn eikel te komen en heb ik mijn eigen zakdoek gebruikt om verder mijn eikel af te vegen.Nu weet ik niet hoeveel ik juist med die zakdoek aan mijn eikel gekomen ben.Heb ik nu kans op hiv.

    John wil je me a.u.b. uitleggen waarom wel of waarom juist niet.

    Ik ben nl gehuwd en heb een kindje.Het is de tweede maal in mijn leven dat ik dit doe.

    Voor alle duidelijkheid ik heb geen orale sex of anale sex gehad.

    thanks

  • John.

    Hoi IKKE.

    Wederzijdse masturbatie (incluis met de daaropvolgende“schoonmaak”) is NIET geassocieerd met risico voor hiv. (Heel) klein risico voor soa is er altijd wel, maar duidelijk klein.

    Terug naar hiv: Bijzondere omstandigheden, zoals jezelf aftrekken met VEEL sperma van een ander (denk daarbij aan je eikel insoppen) is een (heel) klein risico voor hiv. Ook docking (eikel in de voorhuid van de ander “proppen”) en verder (wederzijdse) bloedende wondjes die met elkaar in wrijvingscontact komen (bijvoorbeeld heel RUIG/ wild met de pikken tegenelkaar aanschuren) heeft net niet de garantie van safesex, maar de beschrijving van jouw omstandigheden (mogelijk wat spermacontact via de zakdoek met jouw eikel bij het afwrijven) is zwaar onvoldoende (“out of radarscreen for hiv ” zoals een Amerikaanse arts/ hiv-specilaist eens heeft opgemerkt) om als risico aan te merken.

    Geen reeel risico voor hiv-infectie dus.

    Stay well.

    Groeten John.

  • IKKE

    Dus John als ik het goed versta:

    zolang je geenspermalozing van een ander gebruikt om je mee af te trekken kan er niks gebeuren.

    Ook hoef ik mij dus geen zorgen te maken in mijn opkuisproblematiek?Ik zit gewoon met de stress dat dat sperma op diezakdoek tegen mijn eikel zou gekomen zijn(van aftewrijven he).

    Hoe hebben ze (de medici) dat eigenlijk te weten gekomen dat je daarvan geen hiv kunt krijgen.Je kunt toch moeilijk een paar mensen daarvoor gebruiken als proefpersoon.

    Dus alles bijelkaar mag ik op mijn 2 oren slapen( als met dat ooit lukt…..lol).

    Voor mij zijn je antoorden echt belangrijk want ik wil thuis niks doorgeven he.

    thanks

  • John.

    Hoi IKKE.

    Men weet hoe hiv afweercellen infecteert (langerhanscellen aan de binnenkant van de voorhuid/ urethra) en/of door microtears in contact kan komen met bloedbaan/ lymfestelsel. Men weet ook hoe moeilijk dat is. Bovendien zijn de meeste hiv-virussen foute RNA copieën uit het hivDNA van een geinfecteerde cel. Meerdere duizenden virions zijn nodig voor hiv-infectie.

    Groeten John.