een hele waslijst

  • hoi john

    Hoi John,

    Ik heb in het laatse half jaar mag je zeggen buiten mijn relatie een paar keer contact gehad met andere personen waar voor ik nu schrik heb dat ik met hiv zou besmet zijn.

    het eerste contact was met een vrouw die ik gebeft heb met 2 wondjes in mijn mond.Heb mij na 16 weken laten controleren en die test was negatief.

    Het tweed contact was met een man die mij heeft afgetrokken met zijn speeksel als glijmiddel(met of zonder wat bloed in weet ik niet) heb mmij laten controleren na 11 weken en 5 dagen en was negatief. Het 3de contact was met een prostituee die ik gebeft heb had een klein kloofje aan mijn lip en zij heeft mij met een condoom gepijpt.Heb mij laten controleren na 7 weken en weerom negatief.

    Mijn laatste contact was nu woensdag met een andere man.We hebben elkaar en ons zelf afgetrokken waarna hij met zijn zakdoek zijn sperma heeft opgekuist en waarna ik met diezelfde zakdoek mijn penis heb afgekuist.Ook had ik een wondje aan mijn duim waar ik de zakdoek met zijn sperma in vastield.Het was een wondje van een brandwondje geweest.

    Nu zit ik sedert gisteren avond met klieren die wat opgezet zijn in mijn hals.Moet wel zeggen dat ik zeer zenuwachtig ben.

    Heb ik enig risico(hoe klein ook) voor besmet te zijn met hiv.

    kan je mij ook uitleggen waarom wel of niet.

    mvg w.

  • John.

    Hoi.

    Waar is de waslijst…

    Ik zie alleen maar zaken die al opgehelderd zijn.

    En wat eventueel spermacontact betreft met een (brand)wondje of aan je eikel binnen de conditie´s die je weergeeft: Geen reeel risico.

    Dus geen zorgen.

    Hiv is NOT your problem.

    Stay well.

    Groeten John.