wond en sperma

  • hoi john

    Hoi John

    Heb je enig moment om mijn verhaal te lezen en te beantwoorden( en uit te leggen)

    Woensdag is er sperma aan mijn duim gekomen van iemand waar ik een wondje had.Het wondje is er gekomen een door een brand wond.Een week ervoor heb ik mijn duim verbrand (2cm bij 1cm) na een paar dagen is de blaar weggegaan en vervelt dus had ik nieuwe huid( wel nog dun).

    Behalve in de midden van die brandwonde daar wass de blaar opengeweest en heb ik een wondje aan overgehouden die nu zelfs nog niet genezen is (is toch al 10 dagen oud nu).Als het sperma er op is gekomen zat er wel een kortstje op (het plekje is zon 2mm op 2mm) maar achteraf heb ik gezien dat het wel makkelijk open ging.Heb er 's avonds eens opgeduwd om te kijken of het open kwam en er kwam een heel klein beetje vocht ui net als water(was niet geel of zo).

    Stel dat dat korstje een beetje open was op het moment dat het sperma( aldanniet besmet) er op is gekomen heb ik dan een risico gelopen.En hoe groot is dat risico?Kan je me ook vertellen waarom dit zo is.Ik slaap en eet niet meer sedert het voorval woensdag en zou er graag overgeraken maar weet niet of ik mij zorgen hoef te maken.

    Ik heb geprobeerd zoduidelijk mogelijk de wond uit te leggen moest er iets van mijn omschrijving niet duidelijk zijn vraag je het me.

    Hopend op een antwoord .

    groeten van een ongerust iemand

  • John.

    Hoi.

    Zekere geen reeel risico voor hiv-infectie.

    Stay well.

    Groeten John.

  • hoi john

    hoi John,

    bedankt voor je antwoord maar kan je me ook uitleggen waarom dit geen risico is ik ben nl. nogal in paniek.

    bedankt