Hoe angst over HIV symptomen kan veroorzaken

  • Witte vlek

    Hoi,

    Ik heb kortgeleden een man gepijpt en hij is klaargekomen en ik heb geslikt. Ik heb na 4 weken een hiv test laten doen maar die was negatief. Nu ben ik symptomen gaan zoeken, heel dom, en merk ik dat ik aan de zijkant van mijn tong een wit vlekje heb (het is een beetje vlak en egaal en lijkt niet op candida). Dit heb ik ook op de plek tussen mijn onderliep en onderkaak. Ik rook wel, kan het vooralsnog hiv zijn? Ik stress hem enorm ..

  • thomas333

    Jmi17,

    inderdaad dom van mij.

    Ik heb me ondertussen al laten testen en gelukkig alles negatief maar de huisarts had graag binnen 2 maand de test opnieuw gedaan.

    groeten

    Tom

  • jmi17

    Is het vlekje er nog?

    Best dat je op 3 maanden eens laat testen op hiv en soa's.

    Jmi17

  • Bangmeisje

    Hoi…

    Ik lees weer een paar dagen/ weken mee omdat iets me weer getriggerd heeft..

    Ik had sex met een vrouw (ben zelf ook een vrouw), omdat ik hypochonder ben heeft ze zich laten testen, hiervoor had ze 4 maanden geen sex gehad… De uitslag is dat alles goed is. Geen soa en geen hiv dus.

    De reden waarom ik de vorige keer zo bang was is dat ik de dag na bezoek aan haar een kriebelhoest had wat later keelpijn werd… Ook een beetje tranerige ogen en wat meer niezen dan normaal. Dacht hooikoorts maar omdat t precies na die avond met haar was werd ik bang.

    Een week geleden hebben we weer sex gehad bij haar thuis…. En het zou ook kunnen dat iets van haar vaginaal vocht in mijn vagina gekomen is. Ochtend daarna kreeg ik na douchen weer kriebelhoest…

    Dacht ik ben allergisch voor iets daar, of voor de bomen in haar tuin. Maar nu na bijna n week nog steeds last… Wel al minder maar nog niet over.

    Zij heeft getest, alles was goed.. Toch maak ik me alsnog druk…. Stel dat t een vals negatieve uitslag was….? Is dan kriebelhoest een symptoom? En kan je 2 keer besmet worden met iets? Ook omdat ik dot een maand geleden ook kreeg toen ik daar geweest was.

    Ik zit gewoon keihard te stressen… Kan iamand me helpen?

  • wettestvirus

    ik heb hier een vraagje ik heb ongeveer 5 weken geleden sex gehad met condoom deze was niet gescheurd. voor de sex heeft zij me gestimuleerd met haar hand. maar nu zit ik met een verkoudheid. hoesten met slijm keelpijn niezen raar gevoel in oor en een verstopte neus. nu vraag ik mij af of ik hiv heb of gewoon een verkoudheid die ik eventueel op een feestje heb opgelopen. alvast bedankt en ik hoop op een antwoord .

    mvg

  • Risicogelopen

    Hoi

    Maand geleden een groot risico gelopen.

    Sex gehad zonder condoom met een prostitue met HIV besmetting. Wilde veilige sex maar ze wist wat ze deed zij ze.???? Niet dus.

    Eerst geen klachten, week geleden begon het met een hoestje en hoofdpijn. Gaan zoeken op internet. Nu merk ik dat ik veel meer symphomen heb. Veel stress natuurlijk. Maar sinds kort ook rode bulten op mijn tong.

    Geen echte koorts en geen diarree. Verder veel sympthonen.

    Moet ik echt 3 maanden wachten tot ik kan laten testen….

    Maak me grote grote zorgen.

  • John

    Ik heb ook veel angst voor hiv. Heb een man gepijpt (deep throat) en hij mij. Er is geen sperma een te pas gekomen denk ik. De weken daarna kreeg ik last van buikpijn en later na een week of vier overal spierpijn beginnend meestal in de lies en nek. Ik heb na drie weken de volledig test gedaan en die was goed. Ik maak me nu weer erge zorgen vanwege de klachten spierpijn en soort van speldenprikken in achterhoofd. Kan iemand mij helpen? Over drie weken moet ik weer testen.

  • Simon

    Beste,

    Ik had een vraag omtrent het risico op hiv zonder condoom. 

    Overal lees je dat je als belgische/nederlandse man weinig tot geen risico loopt op een hiv besmetting na een hetero vaginaal seksueel contact zonder condoom. 

    Het risico wordt als irreeel beschreven.

    Dit enerzijds omdat hiv niet veel voorkomt bij hetero mannen/vrouwen in onze regio, maar vooral omdat bij een eenmalig vaginaal contact zonder condoom Hiv zeer moeilijk overdraagbaar is. 

    Nu, ik las onlangs een artikel van een Italiaanse man die in 2017 werd veroordeeld omdat hij bij sex met 53 vrouwen 30 vrouwen heeft besmet met Hiv. Dit door onveilig contact.

    Hoe komt het dat dit cijfer hier dan zo hoog is? Meer dan 1 op 2 werd besmet.

    https://www.ad.nl/buitenland/italiaan-besmet-tientallen-vrouwen-opzettelijk-met-hiv~a2e83485/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F

    Benieuwd naar jullie antwoord :)

    gr

    S

    Post was bewerkt op 23-03-2021 22:39 door Simon