Hiv need some help!!

  • Erika

    Hallo allen, Vandaag een date gehad met een man. Niet echt sex gehad. We hebben gekust. Hij heeft mijn borsten gestreeld en mijn kont. Toen ik verder wou. Zei hij mij. Dat hij zich eerst wou testen. Omdat hij een paar weke. Ervoor sex had gehad met een prostituee. Toen ik thuis kwam. Heb ik mijn lichaam gecheckt. Ik had dus nergens een wondje. Maar toen ik mijn bilspleet opende. Vond ik een kleine krabje die bloedde. Nu ben ik aan het freaken. Stel je maar een voor dat hij sperma aan zijn vingers had of enige bloeding en zo in mijn wondje is binnengeraakt??? Somebody help me out please

  • RS

    Beste Erika,

    HIV is overdraagbaar door onveilige seks, vaginaal of anaal. In sommige gevallen is ook orale seks een route maar deze is absoluut niet gangbaar. In dit geval mag je, in mijn ogen, blij dat dat de meneer eerlijk is over zijn verhaal. Stel je voor dat jullie wel seks hadden gehad, dan was de stress waarschijnlijk nog groter geweest.

    Mocht je erover willen praten dan kan dat. Ik kan je eventueel mijn e-mailadres geven.

    Groet, RS

  • Erika

    hey R.s, Ben zo blij dat je reageert. Heel lief. Dank je voor de geruststelling. Dus je denkt dat ik me niet hoef te testen? Groetjes Erika