onveilig contact prostituee

  • frans

    Hallo,

    Zo'n 3 weken geleden heb ik een seksueel contact gehad, bij een prostituee.

    Ze heeft me eventjes zonder condoom gepijpt, ik heb haar gevingerd en gezoend. Het neuken was gewoon veilig met condoom.

    Al enkele uren na dit contact, kreeg ik last van branderigheid met plassen.

    Omdat deze branderigheid na 4 dagen nog niet over was, heb ik maar mijn urine laten controleren (niet op soa's, - dit op advies van huisarts - maar gewoon urineonderzoek) Hier werd geen bacterie of afwijking in gevonden. Inmiddels heb ik geen last meer van branderigheid met plassen.

    Ongeveer een week na dit contact, ben ik me grieperig gaan voelen.

    Veel last van spierpijn, hoofdpijn en een opgezet gevoel in mijn lies. Ook heb ik nu regelmatig last van lage rugpijn. Ik heb geen koorts, ook geen verhoging.

    Deze klachten heb ik bijna 3 weken na dit contact dus nog steeds.

    Ik blijf er redelijk rustig onder, maar het is me echt een raadsel waarom ik me zo slecht blijf voelen.

    Kunt u me uitleggen of ik risico heb gelopen op een soa, door het onveilig gepijpt worden zonder condoom? Hiv, kan ik uitsluiten toch?

    Kun je door te vingeren of kussen ook een soa oplopen?

    Ik hoop dat u me echt kunt helpen, want ik weet echt niet of ik hiermee moet afwachten, of dat ik naar de huisarts moet. Eigenlijk durf ik niet naar de huisarts en dat terwijl ik me best beroerd voel.

    Alvast bedankt voor de reactie.

    Groetjes,

    Frans

  • jmi17

    Frans,

    er is enkel een risico geweest op soa's.

    Dat laat je best na 3 maanden eens testen en laat je dan ook vaccineren tegen hepatitis B.

    Door te vingeren ga je geen soa oplopen tenzij je nadien je ogen, mond, geslachtsdelen aanraakt.

    Kussen kan wel een gevaar vormen, bvb voor herpes enz.

    Jmi17