Ik kwam op deze site en was verbaasd hoeveel mensen er bang zijn voor hiv

waarom ben je bang voor hiv na de daad ? En dan doel ik niet op de gene die gedwongen of erin genaaid zijn.

Maar de mensen die uit vrije wil heerlijk onbeschermde sex,hebben gehad en,zich nu zorgen maken

WAAROM gebruik je dan geen condoom?ik,snap dat stukje niet.

Bedenk van te voren wat je gaat doen, en waarom schijterig voor een bloedtest.

omdat er een positieve uitslag uit kan komen?dan toch maar niet gaan omdat anders je wereldje instort?

maar als je nu niet weet dat je positief bent en andere besmet hoe erg is dat?

ik als gezond mens kijkt hier zo tegenaan.

Waarom andere mensen vragen om uitleg voor symptomen terwijl,artsen je kunnen begeleiden.

ik heb fimpjes op youtube zitten kijken over mensen die hiv positief zijn,en het meeste gaat toch

echt om ombeschermde sex, dan heb ik zoiets van waarom beschermt men zich niet.

laten ze daar eens meer op hameren ipv symptomen van hiv.

Dus mensen die nu twijfelen laat je gewoon testen als je een wild leven leidt laat je gewoon testen,

en daarna altijd een condoom gebruiken met losse contact maar vergis je niet in vaste partners.

En,voor iedereen is mijn advies ga gewoon lekker aan de klus met voorbehoedsmidddelen.

hoe stoer is dat … Geen zorgen over hiv en andere viezigheden.

echt het is onnodig je zorgen te maken over een hiv infectie na de daad, dan kun je alleen maar bloedtesten

en het beste ervan,hopen en tot je zekerheid hebt vrijen met condoom

Ik wens iedereen toch veel succes,en neem,nou van mij aan vrijen zonder condoom is niet stoer

ook voor de mensen die er tot nu toe goed uit zijn gesprongen denk na over wat je doet.

heb respect voor je lichaam en wees zuinig op je gezondheid.