Forum voor aids pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

aids.startpagina.nl/prikbord

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

HIV???

Gepost door: D. ()
Datum: 16 maart 2011 11:32

Beste iedereen,

3 weken geleden heb ik iemand onveilig oraal bevredigd. Hij is klaargekomen in mijn mond en ik heb een klein beetje doorgeslikt. Het meeste sperma is niet in mijn mond gekomen. De jongen in kwestie is in oktober getest op van alles en z'n testen waren negatief. Ik weet niet hoe lang er tussen z'n laatste onveilige sexpartner en de test zat.

Na 4 dagen kreeg ik keelonsteking. Ik ben hiervoor naar de HA geweest en een ABkuur gehad (eventueel ook voor gonnorroe en chlamydia). Nadat deze over was, kreeg ik een vaginale schimmelinfectie.
Na een kuur van gyno daktarin gaat het al een stuk beter maar het is nog niet over.

Gisteren kreeg ik het ineens benauwd (letterlijk, figuurlijk heb ik het al 3 weken benauwd). Ik hoest me een ongeluk en begin me nu ook echt verkouden te voelen.
Ik ben zo ontzettend bang dat ik HIV heb opgelopen! Ik heb al meerdere mailtjes naar het SOAcentrum hier in de buurt gestuurd en zij zeggen dat de kans echt heel klein is dat ik iets heb opgelopen.
Zij zeggen letterlijk: Als je onveilige sex heb gehad met iemand die daadwerkelijk HIV heeft, is de kans 0,1 tot 3 %.

Omdat ik bovenstaande klachten heb, word mijn angst niet kleiner. Elke scheet die dwarszit, denk ik aan hiv. Ik voel elk uur aan m'n lymfeklieren of ze al zijn opgezet. Mijn angst is nu echt mijn leven aan het overnemen.

Goed, dit is dus mijn verhaal en nu mijn vraag: kunnen mijn huidige klachten (heel erg hoesten, hoofdpijn, lichte keelpijn en vermoeiheid, verstopte neus oftewel een verkoudheidje) en de oudere klachten zoals keelontsteking & candida, acute hiv infectie zijn?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties.

p.s. ik heb de jongen in kwestie ook laten weten over m'n bezorgdheid en hij wordt 28-03 weer getest.

Onderwerp Geschreven door Gepost
  HIV???
D. 16/03/2011 11:32

Re: HIV???

John. 16/03/2011 19:05

hiv

r 30/06/2011 18:22

C 12/07/2011 05:04

D. 13/07/2011 14:16
Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Onderwerp: 
captcha
Vul hier bovenstaande code in:

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - aids.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep