Ik heb een half jaar geleden geen seks met een meisje gehad maar we hebben wel naakt op elkaar gereden zeg maar. Mijn penis is niet , tenminste niet dat ik weet, in haar vagina gekomen. Zij was ongesteld. Ik heb geen bloed gezien. Wel zag ik toen ik was klaargekomen een rood/bruin soort korstje zitten een stuk onder mijn eikel. Dit kon ik er zo afhalen want het was niet nat ofzo. Ik maak me ernstige zorgen want ik heb sinds ik een nieuwe vriendin heb ineens allerlei klachten. Deze kwamen 4 maanden na bovengnoemde gebeurtenis. Ik had pijn in mijn liezen (vooral links), toen kreeg ik buikpijn, rugpijn, nekpijn. Ik was niet ziek ofzo. Hoofdpijn heb ik ook gehad en nu heb ik onwijze last van vingers en onderarm. Ze kloppen helemaal soms. Daar bedoel ik mee dat ik mijn hartslag erin voel. Ook heb ik een tijdje last gehad van een stekend gevoel onder mijn oksels. Ik voelde er niets vreemd aan overigens toen ik met mijn vingers voelde.
Is de kans groot dat ik besmet ben met het HIV virus?
Mijn vriendin heeft overigens sinds wij met elkaar naar bed gaan( sinds twee maanden) last van onregelmatig bloedverlies en al twee weken een ontstoken vinger die niet overgaat en waar veel pus uit is gekomen. Ook is zij een paar keer flauw gevallen. Ik maak me zo ontzettend veel zorgen. Ik kan aan niks anders denken.