zorgen

• Daniel

Als je na een eventuele hiv infectie symptomen krijgt in de vorm van huiduitslag, is dit dan over je hele lijf of ook plaatselijk?

Ik heb uitslag (rood en een beetje jeukend) net achter m'n oksel, richting m'n rug. Totaal ongeveen 10x10 cm maar wel heel duidelijk. M'n risicocontact is nu 7,5 week geleden en de uitslag begon vanmorgen. Wel heb ik een week of 4 geleden lichte griepverschijnselen gehad, waaronder diarree en een ontstoken lymfeklier in m'n lies die moest worden opengesneden. M'n risicovolle contact was alleen gepijpt worden zonder condoom door prostituee. Heb er superspijt van!

En wat ik nog steeds graag zou willen weten: doen ars verschijnselen zich tegelijkertijd voor of begint het ene na 2 weken, het volgende na 4 weken en weer het volgende na bijv. 7 weken? Ik heb zowel na 5 als na 7 weken een mirates thuistest gedaan. Beide keren negatief.

Maak ik me terecht zorgen?

• John.

Hoi Daniel.

Jammer dat je spijt hebt van de sex (gepijpt worden) want deze sex is veilig, niet geassocieerd met risico voor hiv-infectie.

DUS: Je klachten zullen en kunnen nix met hiv-infectie van doen hebben.

BOVENDIEN: Ars klachten komen niet met tussenliggende pauzes aandraven.

Meer over ars: http://www.loket.net/aidsvragen/detail.asp?iFaq=254&iType=22

Stay well.

Groeten John.