Hoi John
Aller eerst wil ik U bedanken voor deze site! het is fantastisch wat U doet voor de mensen, die hier in angst komen.
Ik zal nu even mijn verhaal vertellen..ik heb een snel test op 10 weken gedaan bij ggd en ik heb een Elisa test gedaan 13 weken na risico contact (beiden negatief) ik had sex met een man en het condoom scheurde hiv status van de man onbekend
je zou denken nou meid 13 weken na risco negatief getest What is your problem then?
ja dat weet ik niet ik blijf bang omdat ik zoveel andere verhalen heb gehoord en gelezen in de afgelopen tijd. VERHAAL 1: in het ziekenhuis vertelde een arts mij dat een 3 maanden test niet voldoende is en dat je er toch nog een moet doen 6 maanden na risico.
verhaal 2: ik lees op veel verschillende sites bijvoorbeeld www.thebody.com dat zij ook de procedure van 6 maanden aanhouden
GGD rotterdam zegt dat 13 weken 100% zeker is
Hiv/soa lijn zegt ook dat 13 weken genoeg is en 100% zeker is
mijn huisarts zegt 6 maanden is pas 100%
hier een stukje van thebody.com: About 5% of people take longer than two months to produce antibodies. There is one documented case of a person exposed to HIV and hepatitis C at the same time. Antibodies to HIV were not detected until one year after exposure. Testing at 3 and 6 months after possible exposure will detect almost all HIV infections. However, there are no guarantees as to when an individual will produce enough antibodies to be detected by an HIV test. If you have any unexplained symptoms, talk with your health care provider and consider re-testing for HIV.
en zelfs dokter rob van the body.com zegt 6 maanden is 100%
ik snap er niets meer van SNIK Snik dit is gewoon niet eerlijk het houd gewoon niet op John aub help me out here wat is het nou 3 maanden of 6 maanden
ik wil rust in me kop..ik heb namelijk nog last van gezwollen lympfeklieren in de nek
en ik voel me gewoon niet 100%
ik hoop echt dat u mij kan helpen en dat je me gerust kan stellen of in ieder geval dit onderzoekt voor mij en voor de anderen dit is een zware lijdens weg de angst die ik heb is onbeschrijfelijk en wens ik mn ergste vijand niet toe
aub john verlos me!!!!! met een goed en 100% betrouwbaar antwoord
ik smeek het U
groeten van mery