please help john please help me

• peter

hoi john

ik weet het niet meer ik heb echt een gevoel dat dit niet echt van kerst kan genieten met dit in mijn hoofd please john mag ik je een vraag stellen

ik ben op een tippelzone geweest domdomdom van me maar je kan het niet meer terug draaien het is nu eenmaal gebeurt ik heb zon spijt en angst

ze heeft me gepijpt en we hebben gevreeen alles met condoom

ik heb niet gemerkt dat de kapot gegaan is (merk je dat overgens wel)

ik ben in het condoom klaargekomen

het blijft echt door me hoofd gaan ik ben zoooooooooooooo bang john zoooooo bang dat ik hiv heb opgelopen hierdoor

ik maak me zelf gek was het condoom wel goed.

was die wel vergenoeg afgerold

is er geen vocht ondergekropen

is bij het afdoen geen vocht op mijn penis gekomen

ik weet het niet meer snik ik weet het echt niet meer

dit wordt vast een zwaar klote kerst

want stel dat ze hiv heeft dan heb ik het nu mischien ook

dat is zon zware gedachten john

ben blij even mijn verhaal kwijt te kunnen

ik wens in iedergeval iedereen een fijne kerstdagen

en hoop dat er voor mij ook een beetje geluk inzit

groetjes peter

• John.

Hoi peter.

Stop driving yourself crazy!

De grondslag is dat je safesex hebt gehad. Een gescheurd condoom zul je bijna altijd bemerken, en trouwens, als je een condoom hebt gebruikt met een CE keurmerk, geen olieën/ vetten als glijmiddel hebt gebruikt en niet met scharen/ mes de verpakking hebt opengemaakt en je een topje hebt uitgespaard voor het sperma, is het totaal niet realistisch te denken dat het condoom weleens gescheurd zou kunnen zijn(!) Ook andere “rampfantasieën” in je hoofd als vaginaalvocht dat aan de binnenzijde van het condoom zou zijn gewrongen, is geen reeel risico voor hiv-infectie (los van het feit dat het al helemaal niet voor de hand liggend is dat het zou hebben gespeeld.) Het condoom zou echt al fors aan het afglijden moeten zijn gegaan en lubberen/ flodderen om je pik om in de “grey-zone” te komen, waar veiligheid minder is gegarandeerd.

Ook het gepijpt worden is geen reeel risico voor hiv.

Het lijkt erop dat de ervaring van de tippelzone je een verdrongen/ verwrongen schuldgevoel heeft bezorgd, dat zich uit als angst. En nu, net voor de kerst als alles juist “vredig en wel” zou moeten zijn, wordt de angst (en onderliggend schuldgevoel) daardoor NOG groter.

Luister peter: Hiv is NIET je probleem, ANGST is je probleem.

Op grond van je beschrijving is een hiv-test niet nodig want zonder kristallenbol hier naast mijn pc kan ik wel voorspellen dat je GEEN hiv-infectie hebt opgelopen bij beschreven contact.

Merry X-mas.

Groeten John.