john please even een vraagje nog

• peter

john ik had je voor de kerst nog een vraagje gesteld

over prostituee.

ik ben nu zo bang ik heb namelijk vernomen dat ze weg is gegaan

niemand weet waarheen en waarom.

ik had haar namelijk opgezocht omdat ik graag even met haar wilde praten maar ze is weg.

nu ben ik zo bang dat ze weg is omdat ze hiv heeft ofzo.

ik weet het allemaal nu niet meer john.

het wordt me echt allemaal teveel.

stel dat ze hiv heeft gehad john.

ik heb wel een condoom omgehad en volgens mij is daar niks meer gebeurt maar in mij gedacht wat ik terug kan halen weet ik het niet meer.

of die gescheurt is of geknapt of wat er ook mee gebeurt is.

en stel dat ik een wondje gehad heb of onsteking in mijn pisbuis ofzo dan wordt het al een stuk gevaarlijk als er vocht bij komt.

john ik kan wel uren doorschrijven zo omdat ik het niet meer weet ik hoop dat je me nog een keertje een antwoord wilt geven john

ik wil je in iedergeval hoe dan ook hartelijk bedanken je bent echt een super kerel john thx

• Frans

De gedachte dat zij hiv had is irrationeel. Dat ze weg is kan tal van redenen hebben.

Een ontsteking in je pisbuis dat merk je wel.

Een gescheurd condoom merk je ook wel.

Het feit dat je veel dingen niet meer precies weet en je zorgen maakt heeft te maken met je safe-sex houding. Veel mensen die safe-sex serieus nemen hebben deze twijfels, John heeft dit eerder op het forum geschreven.

Je hebt safe-sex gehad dus is er geen reden tot paniek

• peter

zou je dit ook nog even willen beantwoorden john please please

• John.

Hoi peter.

Frans heeft een correct antwoord gegeven. Ik heb daar niets aan toe te voegen.

Hiv is NOT your problem, fear IS.

Als angst voor hiv-infectie je blijft achtervolgen, zoek (therapeutische) hulp.

Get well, feel better.

Groeten John.