bang

• bangmeisje

Hey john.. loop mezelf helemaal op te vreten over dit onderwerp.

Heb gevreeen zonder condoom enzo dus de kans is er..

Wat zijn de symptomen die je kunt zien al na de kortste tijd.. en hoelang is die

kortste tijd?

Heb geen koorts enzo ..heb enige wat ik heb is 2 plekjes op mn arm die schraal lijken..

Ben zo bang en durf geen test te doen om dat ik hiervoor echt TE bang ben.

liefs bang meisje

• zilvermaantje

Hai lief bang meisje,

Wat zul jij je gestressed gevoeld hebben tijdens de feestdagen, ik hoop dat je -ondanks dat- toch een beetje een fijne kerst hebt gehad? Ik ben geen arts of dokter dus medische adviezen/ tips of diagnoses kan ik je niet geven. (Dat laat ik aag na John over, die weet heel veel dingen en kan goede adviezen/ antwoorden geven) Ik kan je wel zeggen dat ik een half jaar geleden precies zo zat als jij nu. Te bang om een test te doen en intussen mezelf gek maken van onzekerheid. Een thuistest is betrouwbaar en discreet (je krijgt het in een witte enveloppe toegestuurd) hoe bang je ook bent en hoe moeilijk het ook lijkt ik raad je toch echt aan een test te doen, waarschijnlijk is er niets aan de hand en je hebt sowieso zekerheid. Als je geen wondjes hebt eghad en je was niet ongesteld is de kans volgensmij ook al vele malen kleiner. Ook als je zelf geen soa's hebt ben je al een stuk minder ‘vatbaar’ Nogmaals, ik ben gene arts of deskundige John is daar veel beter in, maar ik wilde gewoon even reageren en je proberen een hart onder de riem te steken. HOud wel rekening met de ‘wachttijd’ voordat je een test kan doen. Heel veel succes/ sterkte

S