Beste John,
Het is sedert 6/12/05 geleden dat ik je geschreven heb.
ik heb dus een risico-contact gehad op 10/11/05 door een gescheurde condoom.
Ik heb volgende symtonen gehad :
- Heel erg vermoeide benen
- Hevige spierpijnen
- Pijn in onderbuik
- Heel veel aanslag op de tong en achteraan bobbels op de tong
- Zeer slechte smaak
- Tintelingen voor het slapengaan
- Hevig nachtzweten met een rare geur die ik niet van me ken en het zweet voelt koud aan, daarbij komt als ik wakker wordt dat mijn handen eruitzien alsof ik er twee uur lang in het water mee heb gezeten.
- Keelpijn en gezwollen klieren in de keel
- gezwollen oksels en af en toe hevig brangevoel onder de oksel
- Duizeligheid.
- Zere voeten en blaasjes op de voeten.
- Nog steeds een branderig gevoel aan de pisbuis ( ben behandeld geweest voor kleine soa, er was dus een soa waardoor ik makkelijker kan besmet zijn met hiv )
Ik ben er dus zo zwaar van overtuigd dat ik besmet ben.Op 30/12/05 heb ik er proberen een eind aan te maken omdat ik het niet meer zag zitten om dit nog langer alleen te dragen.Mijn vrouw is er dus van op de hoogte dat ik niet meer wou leven en op 05/01/06 heb ik haar verteld dat ik haar bedrogen heb met alle mogelijke gevolgen vandien. Nogal een nieuwjaarscadeau hé.
Nu weten de dokter en de psycholoog ook van mijn probeersel op 30/12 en maandag 09/01 hebben ze bloed getrokken.
Vandaag heb ik naar het hospitaal mogen gaan om de uitslag. Mijn vrouw had daarvoor gebeld en de dokter was niet aanwezig maar de psycho wel.
De uitslag was negatief, 8 weken en 3 dagen na risico.
Ik heb een zeer sterk afweersysteem en zit nu met de volgende vragen waar ik hoop een antwoord op te krijgen.
1) Wanneer iemand een sterke afweer heeft zijn de antilichamen dan sneller merkbaar of duurt het juist langer dan ( naar de 12 weken toe ) ?
EN wanneer een hiv-test negatief is, is dat dan algemeen want ik lees hier over zaken zoals primaire hiv, ars en nog andere ? Dat snap ik niet goed.
2) Kan ik de dokter en de psycho wel vertrouwen dat dit resultaat klopt want ik heb een vermoeden dat ze me willen gerust stellen omdat ze weten van zelfmoordpoging. Ik kon op het scherm van de PC van de psycho juist in 1 zinnetje lezen : “ hiv : antilichamen en stoffen : negatief ” en daarboven mijn naam.
Mogen ze een verkeerd beeld geven, of me op deze manier rustiger maken ?
Ze weten trouwens toch ook dat ik het nooit zou kunnen bewijzen dat dit resultaat niet echt bleek te zijn.
Bedankt John indien u mij hier wat duidelijkheid kan in brengen.
Groeten,
Randy