Hey John ik heb heel lang geleden dit bericht al eens geplaatst en toen heb je me wel gerustgesteld,maar ik ben nog steeds ontzettend bang.Ik heb ookal 3 mensen van de aids infolijn gesproken en die zeiden ook dat ik me niet druk moet maken,maar tog ben ik zo bang…
ik heb 6 maanden geleden ofzo mn ex gepijpt en ik voelde inneens dat ie klaarkwam.ik ben direct gestopt,en ik zag dat er veel sperma op zijn schoot en benen lag.maar ik was bang dat k tog sperma in mijn mond had,het was een klein beetje en heb het voor de zekerheid direct uitgespuugd en weg gespoeld met cola omdat k zo erg geschrokken was.de mensen van de aids infolijn zeiden dat k me niet druk moet maken omdat het moeilijk is om in de mond hiv infectie te krijgen,er was daarvoor een hele zaadlozing voor nodig..maar ik heb tog wat in mn mond gekregen…..en hoe zit het dan als je 15 min daarna weer pijpt en niet klaarkomt…..zit er dan sperma in zn voorvocht…ik hoop dat je net zoals toen kan geruststellen want ik ben zooooooooo erg bang!!!!!!!!!!
liefs brenda