Hallo John, ik heb je enige tijd geleden om antwoorden gevraagd, ik heb in november jl sex gehad met een seropositieve vrouw, geneukt met condooms en orale sex waaronder deepthroat gepijpt zonder condoom en gebeft zonder bescherming, nu kom ik net bij de huisarts vandaag want ik kan het niet van me afzetten, hij reageerde zeer geschrokken ook omdat de vrouw het mij een week na de sex pas vertelde, mijn huisarts zeg dat ik risico heb gelopen want ik heb onveilige orale sex gehad, hij schat het risico op een paar procent want ze heeft nu eenmaal hiv, ook moet ik me na 3 maanden nog een keer laten testen, ik ben zeer geschrokken en ten einde raad, nogmaals ik heb geneukt met condooms en die zijn bij mijn weten niet gescheurd, wel heb ik vloed gezien en dat zat ook op m'n condoom, smerig ik weet het, waardoor ik dacht dat het condoom kapot was, waarom heeft m'n huisarts een andere mening dan bv de infolijn, ik ben zeer bezorgd want vind een paar procent kans op besmetting veel, ik weet het niet meer John, wil je mij antwoord geven, ben ten einde raad.