bedankt John !!!

• Randy

Beste John,

Heel erg bedankt voor al je steun en enorme goede en correcte raad.

Sinds 10 november “val ik je lastig” met mijn eigen diagnose en was ik er zo van overtuigd dat ik hiv besmet was want al die symptomen konden toch niet van de stress/angst/schuld komen.Wat blijkt nu : gisteren in de vroege ochtend mocht ik naar het centrum gaan om mijn uitslag en die was NEGATIEF.

Alles is dus werkelijk zoals je het geschreven had.

Ik kan het nog steeds zeer moeilijk geloven want nog altijd voel ik vanalles maar als de dokter zegt dat ik terug onbeschermd betrekking mag hebben met mijn vrouw dan zal ik het maar moeten geloven zeker ? Ik dacht dat ik nog veel blijer ging zijn maar ik besef het nog altijd niet zo goed denk ik, 3 maand is dus ook een heel stuk dat je anders geleefd hebt, dat is 1/4 van een jaar, een seizoen lang in stress en angst en daarbovenop schuldgevoelens. Amaai, ik ben blij dat het over is en aan al de mensen die denken of zoals ik er zelfs heel sterk van overtuigd zijn dat ze hiv-besmet zijn en zoals ik aan zelfmoord hebben gedacht en zelfs geprobeerd, DOE HET NIET !!! zeker niet doen want je zou zoals ik er met enorme stomme verbazing staan van te kijken wanneer je je uitslag krijgt en deze zegt dat je potverdikke kerngezond bent. John, die fles ga ik ontkurken maar er zelf niet van drinken want daar blijf ik sinds die laatste poging ook af, het was trouwens de oorzaak van alle ellende van begins af aan. Ik wou dat ik je een glas kon schenken man, nogmaals bedankt om mijn leven en op deze manier zelfs het leven van mijn vrouw te redden en dat alles via de pc en internet. Toppie man, petje af hoor. Merci, en ik zal nog veel komen lezen op de forum hier.

Vriendelijke groeten en echt bedankt !

Randy

• John.

Hoi Randy.

Je posting is een document voor mensen om te leren dat het hebben van klachten niet betekent dat men hiv-infectie per se zou hebben, ook al zouden de klachten passen in het plaatje van ars en zou er een onveilig sexueel contact hebben plaatsgevonden.

You did the right way! ALLEEN(!) een hiv-test kan 12 weken na dato risico met zekerheid hiv-infectie uitsluiten.

Het is niet abnormaal dat je niet meteen echt blij kan zijn.

Je geest kan moeten “wennen” aan de waarheid en zich ontdoen van de “hersenspoeling” dat je hiv-geinfecteerd zou zijn. Stress bovendien, kan heel goed ook geestelijke vermoeidheid/ matheid veroorzaken. Ook kan er een soort van rouwproces optreden: 3 maanden gegijzeld in de fuik van angst, is ook erg “triest” terwijl er nix aan het handje blijkt (wat hiv-infectie betreft.)

Anyway: Het gaat je goed!

Stay well.

Groeten John.