Hallo John,
Ik heb door een nare ervaring veel angst gekregen om besmet te worden met het hiv virus.
Ik heb nu een vraag die misschien heel stom is, maar er is iets gebeurd, wat me beangstigt. Weet niet meer of het reeel is of puur angst.
Wij wonen sinds drie maanden in een ander huis. Nu was het toilet verstopt en mijn vriend heeft helemaal en de wc afvoer gemoeten met een slang om het te ontstoppen. Hij deed dit met zijn blote handen want met handschoenen aan liep het water er toch in. Nu zag ik later dat hij een schaafwondje had aan zijn handen. Dit was niet helemaal dicht er kwam ook wondvocht uit.
Stel nu, dat de vorige bewonders hiv besmet waren en mijn vriend is in aanraking gekomen met bloed of sperma in de riolering van die mensen met zijn schaafwond. Is mijn angst dan reeel.
Het volgende houdt me ook bezig. Mijn vriend deed er geen pleister op, het bloedde niet echt meer. Maar als hij dan in aanraking komt met vieze (bebloedde) deurklinken ergens anders ? Ik weet het is vergezocht maar theoretisch wel mogelijk.