te vroeg getest

• marcel

hoi john hier een vraagje ik heb mij na 10 a 11 weken laten testen, de test was hiv negatief.

goed zou je zeggen ik heb al eerder gedacht dat ik hiv zou hebben heb mij toen ook laten testen deze was ook goed alleen is er nu een verschil.

Meestal na een test valt er veel van mij af en ben ook alle symptomen kwijt nu is het anders ik blijf last houden van opboeren (ik kan niet zeggen of het misselijkheid is)mijn tandvlees ter hoogte van de verstandkiezen is regelmatig geiriteerd dan links dan rechts.en moe mijn vriendin heeft ook last van de hele dag hoesten.

Na drie maanden heb ik twee dagen geen last gehad daarna kwam het weer terug

Mijn vraag was eigenlijk

ALS JE JE NA 10 A 11 WEKEN LAAT TESTEN ZIJN ER MEESTAL AL ANTISTOFFEN AANGEMAAKT, MAAR WAT NOU ALS JE JE NOG ZIEK VOELD

IS HET ALTIJD ZO DAT BIJ DE AANMAAK VAN ANTISTOFFEN GELIJK DE KLACHTEN VERDWIJNEN. EN BETEKENT HET DAN OOK DAT ER BIJ MIJ NOG GEEN ANTISTOFFEN WAREN

Ik heb het gevoel dat het wel goed zit maar wil dit toch wel graag van jou weten

B.V.D MARS

• John.

Hoi Marcel.

Indien sprake van een acuut retroviraal syndroom bij hiv-infectie dan beginnen de klachten kort voor de seroconversie op te treden. NIET erna. Als klachten drie weken voor een hiv-test zijn begonnen, en een hiv-test komt neg. terug, dan zullen die klachten geen verband houden met hiv-infectie. Bovendien zijn jouw klachten niet consistent met het beeld van een acuut retroviraal syndroom.

Je neg. hiv-test 10 - 11 weken na dato mogelijk risico, maakt het extreem waarschijnlijk dat je geen hiv-infectie zult hebben. Je klachten dus, doen daar niets aan af.

Stay well.

Groeten John.

• marcel

bedankt john allen kom ik niet echt uit die moeilijke worden.

DUS ALS IK HET GOED BEGRIJP ZIJN MIJN KLACHTEN:AANREGELMATIG ONTLASTING,GEIRITERDE TANDVLEES IETS OPGEZETTE KLIER IN NEK,MISSELIK(opboeren)niet de oorzaak van hiv

maar je antistoffen worden al aangemaakt ok al voel je je nog niet goed begrijp ik het zo goed

groetjes marcelJohn. schreef:

>

> Hoi Marcel.

>

> Indien sprake van een acuut retroviraal syndroom bij

> hiv-infectie dan beginnen de klachten kort voor de

> seroconversie op te treden. NIET erna. Als klachten drie

> weken voor een hiv-test zijn begonnen, en een hiv-test komt

> neg. terug, dan zullen die klachten geen verband houden met

> hiv-infectie. Bovendien zijn jouw klachten niet consistent

> met het beeld van een acuut retroviraal syndroom.

> Je neg. hiv-test 10 - 11 weken na dato mogelijk risico, maakt

> het extreem waarschijnlijk dat je geen hiv-infectie zult

> hebben. Je klachten dus, doen daar niets aan af.

>

> Stay well.

>

> Groeten John.

• marcel

sorry john toch nog een vraag.

wat zijn dan wel de klachten na een acute fase of ars zo als jij het noemt

• John.

Hoi Marcel.

Zie:

http://www.loket.net/aidsvragen/detail.asp?iFaq=254&iType=22

Groeten John.