Hoi John,
Na 3 maanden aanhoudende gierende stress, lichamelijke klachten, aften, nachtzweten, huilbuien en meer van dat gruwelijks, zonet de uitslag gekregen. Ben soa en HIV vrij ! Sjongejonge, wat een ontzettende opluchting ! Ik barste spontaan in tranen uit bij de huisarts. Je had me via dit forum al verteld dat de kans erg klein zou zijn dat het mis zou zijn (ben vrouw van 32 jr., aantal keren sex met man zonder penetratie, wel intensief slijmvliescontact / contact met sperma), maar 3 maanden in dergelijke onzekerheid zitten is ronduit wreed. Kan de man in kwestie nu eindelijk, 3 maanden nadat ik de relatie heb beïndigd, definitief afsluiten.
Nogmaals mijn dank John voor je reakties aan zowel mij als mijn mede ‘lotgenoten’ . Het lijkt mij namelijk bijzonder zwaar om dag in dag uit via je PC thuis geconfronteerd te worden met verdrietige en angstige mensen.
Ik heb voor mezelf besloten de komende periode lief voor mezelf te zijn; ik ga vanavond voor het eerst sinds 3 maanden weer eens lekker uit (kan me nu weinig meer boeien als in onverhoopt toch mijn ex tegenkom), ga een welverdiende vakantie naar de zon boeken (de gidsen voor de Ned. Antillen al in huis) en ga volgende week lekker een dagje ontstressen in een kuuroord. Ga de leuke dingen in het leven, die ik ‘in afwachting van’ heb uitgesteld, nu in rap tempo inhalen.
John, het gaat je goed (of zoals je vaak tegen ons hebt gezegd; stay well !)