Hallo,
Ik heb een aantal vraagjes.
Ik heb een tijd geleden een aantal keren sex gehad met een ex-vriend die ik al 18 jaar ken.
Om kort te zijn gaat het om de volgende feiten:
Ik heb hem gepijpt (niet safe), maar geen sperma in mond gekregen.
Hij heeft mij gebeft maar wel zo heftig dat er door zijn baard een wondje is ontstaan (vergelijkbaar met een schaafwondje)
Heb safe sex gehad met condoom, maar het is wel één keer fout gegaan waardoor hij drie keer heeft gestoten zonder condoom ( maar toen ik wel al dat wondje had).
Ik heb sinds vijf weken al continu keelpijn (wat varieert van schorheid, en pijn in de keel waarbij ik ook die lymfklieren voel). Ik ben hiervoor vandaag bij de arts geweest en die constateerde alleen een geirriteerde keel waarbij de tong misschien wat was opgezet.Ik werd met het advies weggestuurd om zoutwater te gorgelen (ondanks het feit ik zei dat ik dit al vijf weken heb ). Ik heb de arts overigens niet mijn angst voor hiv verteld.
Verder heb ik een aantal weken geleden ook twee dagen lang een extreme vermoeidheid gehad.
Kun je me vertellen wat bij ars precies wordt bedoeld met keelpijn, hoe uit zich dit?
En kun jij me zeggen hoe groot de kans is dat ik een hiv besmetting heb opgelopen?
Met name die aanhoudende keelpijn baren me echt zorgen.
Please help me!