lekkend sperma.

• scared

Hoi John,

Ik ben een beetje angstig geworden na een contact dat ik onlangs had. Ik ben anaal geneukt door een man. Dit met condoom. Ik had zelf niet door dat hij was klaargekomen. Zijn pik bleef stijf en hij heeft mij twee minuten later weer geneukt met hetzelfde condoom om. Ik voelde toen wat lucht onder het condoom. Het zat er nog wel om toen hij mij neukte en toen hij hem er uit haalde. Het gedeelte wat mij angst opleverde is dat toen ik mijn kont afveegde ik dacht dat ik sperma rook. Ik weet haast wel zeker dat het die geur was. Nu vraag ik mij af of er misschien sperma onder de condoomrand heeft gelekt en ik det misschien op/in mijn kont heb gekregen ( hij was immers al een keer klaargekomen, wat ik niet wist). Ik heb dit met die man overlegd en hij zegt dat dit geen sperma was. Hij gaf ook aan zichzelf altijd goed te beschermen en net als mij bang was voor geslachtsziekten en zelf niks te hebben. Toch maak ik mij zorgen want het rook gewoon als sperma. Mijn vraag is dus:

Wat is het risico mocht er een beetje sperma onder uit het condoom lekken tijdens het @!#$ en ik krijg dit via het @!#$ in mijn kont.?

Alvast bedankt

• scared

extra: dit is een vraag aan johnscared schreef:

• John.

Hoi scared.

Zou er wat sperma in je kont zijn gekomen, dan is dat enig risico voor hiv (en soa.)

Maar ik betwijfel sterk of het sperma is gweest. Dan zou ook de rand van het condoom (dus het condoom in z´n geheel) naar binnen moeten zijn gegaan en met glijdend sperma en stootbewegingen zou het condoom een flink stuk zijn afgegleden. Hoewel ik feitelijk niets met zekerheid kan beoordelen, is de reuk van sperma mogelijk bedriegelijk. Behalve dat (onbewuste) angst zintuigelijke begoochelingen kunnen oproepen (je hersenen doen jouw geloven dat je sperma ruikt, wat precies zo is, als het werkelijk ruiken van sperma) kan ook door lekkend sperma iets sperma aan de buitenkant van je kont/ bilspleet zijn achtergebleven, doordat het condoom wel heeft gelekt uit de ring, maar deze ring niet naar binnen is geweest (en er geen reeel risico voor hiv-infectie is.)

Je zou een hiv-test kunnen overwegen, maar ik zeg dat, op grond van je becshreven voorval, zeer nadrukkelijk m.b.t. je gemoedsrust, niet omdat je een serieus risico zou hebben gelopen voor hiv-infectie, want dat risico vind ik zeer speculatief/ zeer twijfelachting.

Groeten John.