vraag naar aanleiding ven mijn vorige vraaag op 14 - 1- 06

• dennis

hoi john

ik heb mij voor de zekerheid laten testen op hiv en op soa's de uitslag heb ik 6 maart gekregen deze was negatief.

dit was 6 en een halve week na dat ik mijn vraag die ik toen aan jouw heb gesteld.

In de week dat ik mij heb laten testen dat was donderdag avond heb ik op maandag die week er na last gekregen van mijn mild, tot op de dag van vandaag heb ik daar nog steeds last van nu is mijn vraag zou ik nou toch besmet zijn met hiv virus ? ga in ieder geval morgen ochtend naar de huisarts er na laten kijken.

alvast bedankt voor je antwoord.

groeten dennis

• dennis

he john zou je me vraag willen beantwoorden?

• John.

Hoi dennis.

Ik ben een beetje de draad van het verhaal kwijt.

- Hoeveel tijd tussen risico en test…

- Welk risico…

- Waarom denk je aan de milt…

- Je schreef dat je naar de huisarts zou gaan, wat zegt hij/ zij…

Wat laatste betreft, niemand kan over het internet diagnoses stellen.

Bij klachten heb je er goed aan gedaan naar de huisarts te gaan.

Groeten John.

• dennis

Ik ben 14 januari in aanraking gekomen met een naald op mijn werk.

Ik was toen aan het slopen met handschoenen aan, opdat moment prikte de naald in mijn hand schoen. Ik heb gekeken of de naald er door heen was gegaan dit was niet het geval. Maar toen ik mijnhandschoenen uit deet om te kijken, bleek dat er opmijn anderehand waar mee ik de handschoenen uitdeet een wondje te zitten. Ik heb op de handschoen gekeken daar zaten geen bloed resten op van de naald maar zou ik dan besmet kunnen zijn? Het eenigste wat ik weet, is dat die naald er 2 weken gelegen moet hebben. ik heb me 22 februari op een donderdag avond bij de ggd voor de zekerheid laten testen op alles. maar heb die maandag daar op last gekregen van mijn milt ik heb de uitslag 6 maart gekregen dat was goed geen hiv en soa. maar heb nu al wel twee weken last van mijn milt. En ben dus uiteindelijk vorige week daar voor bij de huisarst geweest die zij dat er niks aan de hand was en dat het van zelf over moest gaan. Heb er nu ook geen last meer van, maar heb nog wel steeds het gevoel zou ik nou toch besmet kunnen zijn.