Beste John,
Ik heb je eeen tijd geleden om raad gevraagd,het ging namelijk hier om dat ik mij na 10 a 11 weken had laten testen uitslag was goed.
ik heb van jou ook een reactie gehad.
Ik ben toen naar de dokter gegaan omdat ik dan wel graag zou willen weten wat ik wel had.
Hij gooit het op stress.
Nu heb ik toch nog een paar vraagjes.
ik voel mij na de kans op besmetting nog steeds niet goed na ongeveer drie maanden ben ik twee dagen klacht vrij geweest.
nu is het meer dan vier maanden geleden dat ik ziek werdt.
De klachten die ik nu hebt zijn:
mijn tandvlees waar mijn verstandkiezen hebben gezeten irriteerd voelt aan of het ontstoken is.
mijn tandvlees bij twee tanden is opgetrokken waardoor gedeeltelijk mijn zenuw komt blood te liggen.
pijn in mijn nek denk door klier,pijn in mijn lies streek denk door klieren(AL GEEFT MIJN DOKTER AAN DAT ER NIKS MET MIJN KLIEREN AAN DE HAND IS)
geirriterde ogen niet altijd wel vaak.
al 8 dagen verkouden.
veel opboeren.
duizelig gevoel.
het lijkt ook of iemand mij onder mijn kaak vast houdt.
slechte ontlasting,geen diarree maar wel breiig.
moe
Mijn vraag was kan je na de acute fase gelijk ziek worden, ik voel mij met de dag slechter worden of heeft het toch te maken met stress.
Ook begrijp ik nog steeds niet als mijn klachten drie maanden duren en ik mij na 11 weken laat testen dat er dan al antistoffen te zien zijn of dat je die pas krijgt als je je ook beter gaat voelen.
Ik hoop dat je mij hier over antwoord kan geven
b.v.d