Hallo John
ik zie het leven echt niet meer zitten.een jaar geleden heb ik een relatie gehad met een jongen en hy had best veel vriendinnen in zijn verleden gehad daarom deden we het altijd veilig.maar een jaar geleden pijpte ik hem en toen proefde ik oppeens iets vreemds in mn mond.ik stopte direct en toen zag ik dat hy aan het klaar komen was.ik zag dat sperma over zijn schoot lag en hy pakte een doekje om dat op te vegen.ik pakte ook een doekje omdat ik iets vreemds proefde in mond,ik denk dus dat dat sperma was omdat die aan het klaarkomen was.ik spuugde het dus uit,maar er kwam bijna nix op het papier,geen grote klodders ofzo.maar ik ben altijd zo bang voor hiv en ik belde de aids soa infolijn en die zeiden nee er is echt een hele zaadlozing voor nodig om in de mond hiv te krijgen,en dan is die kans nog klein.maar nu een jaar later maak ik me nog steeds zon zorgen.ik heb zelfs hem nog 2x gebeld hy zei nee ik heb nix laat om de 3 maanden mn urine controleren en doe 1x in de jaar een bloedonderzoek.maja daar heb k dus nix aan.ik heb toen ook nog mn mond gespoeld met cola.maar ik ben zo erg bang ik had oowk een kleine beschadeging aan mn bovenlip omdat mn tanden daar tegen aan schuurden.
ik zie het echt niet langer zitten wat moet ik doen wat vind jij van de situatie?het is 1x voorgekomen en dus een klein beetje want er lag veel sperma op zijn schoot en heb nix doorgeslikt maja stel dat die een soa heeft of een hoge viral load.mn huisarts zei ook ik zou er geen grote stress van krijgen maar jij hebt er zoveel verstand van dus ik hoop dat je me kan helpen
veel liefs