Hoi John,
HEEL erg bedankt voor je snelle reactie. Dat was binnen 10 minuten! Ik ben denk ik gerustgesteld. Want zoals ik al zei baarden slechts de klachten mij zorgen. Sinds het moment dat de koorts begon, ontstond er (een soms verlammende) angst die ik maar niet uit mijn systeem kon krijgen. Als eenmaal de gedachte in je opkomt dat je wel eens HIV-geinfecteerd kunt zijn, dan is het ondanks de safe-sex blijkbaar heel erg moeilijk om het zomaar los te laten. Ik zie dit ook terug bij andere mensen als ik op dit forum en elders de postings lees. Maar ik ga het nu echt van mij af zetten. En voor de toekomst proberen om nooit weer naar een prostituee te gaan en nu eens een relatie op proberen te bouwen. Zo niet, dan weet ik nu al dat hetzelfde weer gaat gebeuren als ik weer eens grieperig word.
Iedereen die over een mogelijke HIV-infectie inzit, wens ik heel veel sterkte toe!
Nogmaals dank. Ik heb heel veel respect voor je werk op dit forum. Als er iemand geridderd zou moeten worden in dit land, dan ben jij het wel !
Vr. groeten,
Anco
John. schreef:
>
> Hoi Anco.
>
> YEP, je kunt uitsluiten dat de koorts (en andere klachten)
> die 6,5 weken begonnen voor de test een uiting zijn van
> symptomatische primaire hiv-infectie (acuut retroviraal
> syndroom.) De literatuur zegt dat indien de hiv-test 3 weken
> is gedaan NADAT symtomen zijn begonnen en negatief terugkomt
> (onverschillig of symptomen nog wel of niet meer aanwezig
> zijn) dat betekent dat men mag uitsluiten dat de symptomen te
> maken hebben met hiv-infectie.
> Dat betekent niet per se dat men geen hiv-infectie kan
> hebben, want primaire hiv-infectie kan ook zonder opmerkzame
> symptomen verlopen.
> ECHTER: In jouw verhaal is geen sprake van een reeel risico
> voor hiv-infectie.
> Ondanks het gedeeltelijk afglijden van het condoom (de eikel/
> slijmvliezen van je pik in inder geval nog ruimschoots
> bedekt) mag je er vanuit gaan dat je door beschreven
> contact(en) geen hiv-infectie zult hebben opgelopen.
>
> Stay well.
>
> Groeten John.