update

• Marco

Hoi John en anderen,

Hier gaat het alweer een stuk beter. Ik heb gelukkig geen schimmel meer en die infectie aan mijn longwegen is ook weg, mijn temperatuur is 36.8. Alleen ben ik toch nog steeds erg zenuwachtig en ik zweet ook in mijn handpalmen en op mijn voorhoofd, ook voel ik mijn hart telkens tekeer gaan en mijn keel is ook telkens erg droog + diaree. Ik slaap ook slecht. Van dit alles ga je weer denken…. zou het toch…. Ik neem aan dat dat allemaal door die angst kan komen? Ik denk er continue aan, ik probeer wel wat anders te denken maar dat lukt me niet. Het worden nog 4,5 zware weken… mijn werk lijdt er ook onder. Hopelijk wordt ik een beetje rustiger.

Groetjes,

Marco

• John.

Hoi Marco.

Alle symtomen die je opnoemt passen prima in het plaatje van stress/ angst/ spanning.

Er is geen grond ze in verband te brengen met hiv-infectie.

Groeten John.

• Marco

Hoi John,

Vandaag ook weer bij de dokter geweest, hij heeft gelukkig dezelfde diagnose, het zijn angst sympthomen. Men, je wordt zo onzeker… je voelt dat het hart tekeer gaat, je trilt helemaal, je zweet, je slaapt slecht, je hebt diaree, je krijgt allemaal beroerde gedachten en dan denk je, ligt dat nu aan het feit dat je bang bent, of komt dit nu door de een mogelijke hiv-infectie en dan zit je in de cirkel…

Heb nu best wel zware medicijnen gekregen, oxzazepan voor de stress en dat werkt best goed, ben nu een stuk rustiger. Hopelijk blijft het zo.

Weer enorm bedankt!

Groetjes,

Marco