help!

• angsthaasje

hoi john

ik zit hier met een megaaaaaaaaaaaa groooooooot probleem

ik heb afgelopen maandag ochtend een one night stand gehad

het condoom is tijdens de sex er af gegleden ik voelde tijdens de sex effe voor de zekerheid …en jaaaaaaaaa hoor het condoom was er af en zat in mn vagina

de jongen was niet klaargekomen en we zijn direct gestopt

nu ben ik zoooooo bang

ik heb toen die maandag ochtend ook meteen de ggd gebeld in rotterdam en vroeg ze wat ik moest doen

die arts zei dat ik me niet zo een zorgen hoefde te maken en dat de kans astronomisch groot is dat er niks aan de hand was

ik weet het niet meer

ik vertelde hem dat ik aan de pep wou

die man moest lachen

hij nam me niet serieus volgens mij

hij zei test gewoon op soa over 2 weken die kans is veeeeeeeeeeel groter om dat te hebben dan hiv

hij zei hiv is zeer moelijk te krijgen van eenmalig sex zonder sperma ook al had die jongen het

john pep me even op wat moet ik doen

• angsthaasje

ik was vergeten erbij te vermelden :

dat ik niet weet of die jongen hiv heeft, hij is 24 jaar van nederlandse/marokkaanse afkomts hetro-sexueel, ik heb hem gevraagd of die hiv heeft en hij zei: natuurlijk heb ik dat niet, ik heb maar met 10 vrouwen sex gehad en dat waren vaste relaties.

John ik ben zooooooooo bang :(

• John.

Hoi angsthaasje.

Je risico voor hiv-infectie is inderdaad mini-mini-minimaal.

Onbekend is weliswaar of de jongen in kwestie hiv-geinfecteerd is, maar statistisch is de kans enorm veel groter van niet dan wel. Iemand die 10 vaste relaties heeft gehad, hoeft - by no way - hiv infectie te hebben.

Zelfs indien wel, dan is de kans op overdracht per onbeschermd sexueel contact veel en veel kleiner dan dat er nix aan het handje is.

Voordeel daarbij is dat de man niet is klaargekomen in je, en dat niet de hele vrijpartij condoomloos was (mogelijk is het condoom kort afgegeleden voordat je het bemerkt.)

Het ligt sterk in de verwachting dat een hiv-test 12 weken na dato gunstig zal uitpakken als je verder geen serieële risico´s voor hiv-infectie hebt gelopen.

Stay well.

Groeten John.