Hallo mensen,
ik weet dat dit de HIV pagina is maar….. ik kan het nergens vinden op internet en de soa lijn bellen durf ik niet!
deze vraag gaat over HPV het virus dat genitale wratten veroorzaakt ( kan)
Stel dat je het HPV virus bij je draagt maar zelf GEEN wratten hebt. Dan ben je ene stille drager. je hebt geen enkele wrat ( ook niet inwendig!) maar bent dus wel besmet het het “genitale wratten virus”
Dan kun je dus het virus wel overdragen, maar… kan je partner dan wel wratten krijgen?
Ik heb n.l. partner die misschien een genitale wart heeft terwijl wij al 2 jaar een monogame relatie hebben en ik nergens last van heb! ( ook niet inwendig!) dat heeft de dokter gecheckt!)
Hij heeft sinds 2,5 maand een bultje op zijn penis ( niet de buitenkant, maar de binnenkant zeg maar!) het is wit, wordt groter en een beetje hard. Hij durft niet naar de dokter ( hypochonder!!!)
ik wete dat je geen dokter bent en geen kristallen bol hebt maar….enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
mijn vriend was voor mij nog maagd en ik ben op al het mogelijke getest (heb altijd condoom gebruikt maar gewoon voor de zekerheid!)
kortom: zou mijn verhaal kunnen?
hopelijk heeft iemand antwoord!