John,
Ik heb een tijdje geleden mijn verhaal gedaan op dit prikbord, waarbij ik je had gezegd dat ik kortstondig onveilig sexueel contact had gehad.
Inmiddels heb ik me laten testen bij de soa poli van het erasmus mc, omdat ik het gewoon niet kon regelen om naar de hivnet.org te gaan op een vrijdagavond.
Ik moet eerlijk zeggen dat die vrouw daar ook ontzettend vriendelijk was en de tijd voor me heeft genomen. Mede omdat ik zoveel angst heb (ook omdat ik een alleenstaande moeder ben) krijg ik de uitslag na één week ipv na twee weken.
Wel had ik verteld dat ik zo'n buikpijn had en heeft ze dus nagekeken, en zag ze dus een wit uitstulpinkje (wat dus een wratje zou kunnen zijn).Uitsluitsel krijg ik pas als ze dit gaan nakijken bij de afdeling Gynaecologie maar ik zou niet weten wat het inderdaad anders zou kunnen zijn.
Ik ben weer opnieuw zo ontzettend bang. Drie jaar geen sex gehad en dan de eerste waarmee ik het wel doe (en dan ook nog eens met condoom) en dan toch zo'n wratje met dat kortstondige (onveilige) contact dat betekent dat ik wel van alles kan hebben opgelopen. Ik weet bijna niet hoe ik deze dagen nog moet doorkomen, zelfs mijn kind merkt aan me dat ik anders ben terwijl ik dat echt wel probeer te verbergen.
Ik zou willen dat jij me zou kunen geruststellen maar ik weet ook dat je dat niet kan, wil gewoon even mijn stress van me afschrijven.
Joanna