hallo,
sinds enkele weken heb ik een nieuwe vriendin. we zouden graag zonder condoom willen maar ik zit met nog wat vragen. ik ben vorig jaar getest op soa en negatief. daarna geen sex meer gehad.
mijn vriendin heeft 1 vriend gehad.(die wel meer meisjes). nu heef tmijn vriendin sinds enkele weken last van wratjes bij haar vagina. ze is er ook voor naar de dokter geweest. die zegt dat het geen soa is. toch wou ze zich laten testen op soa en de dokter vond een hiv test niet nodig en nu is ze op chlamydia getest. uitslaag volgende week. ik ben er niet gerust op, waarom doen artsen altijd zo moeilijk op het testen van hiv(was bij mij toen ook al) het is toch alleen maar goed als je je wil laten testen? wat denk jij john, kan die arts ernaast zitten wat betreft die wratjes of zou dat dan wel een hele erge blunder zijn? hij tipt ze aan en dan wordt het minder maar ze komen weer terug(volgens mijn vriendin). en is het verantwoord zopnder hiv test met haar te sexen zonder condoom? ik wil gewoon altijd zeker zijn da tik geen risico loop. of is het in dit geval zonder risico?