nog steeds negatief

• Marco

Hoi John,

Ik heb laatst weer een mirates testje gedaan…9 weken + 4 dagen na dato, en gelukkig nog steeds negatief. Het is dan toch bijna uitgesloten dat ik dan hiv heb toch?

Ik voel me ook weer enorm veel beter, die angst deed echt enorm veel met me en door die angst kreeg ik allemaal sympthomen, waardoor ik nog verder in de put kwam en dan lijkt het net of je het hebt…, ik heb op de grond gelegen van machteloosheid, enorm stom voelde ik me en alles lijkt verloren dan op zo'n moment, je wilt nog zoveel meemaken… van de dokter heb ik kalmeringspilletjes gehad, die werkten tijdelijk best goed. Je denken wordt alsware uitgeschakeld… Ik ben echt door een ware hel gegaan… en het voelt nu (bijna) alsof ik een 2de kans heb gekregen. NOOIT meer onveilig.

Groetjes,

Marco

• John.

Hoi Marco.

Een neg. hiv-test > 8 wkn. na dato risico is zeer, zeer hoopvol. Het is dan bijna uitgesloten dat iemand hiv zou hebben.

De officieële window voor rockharde zekerheid is 12 weken of nadien.

Yep, angst/ stress/ spanning kan legio processen in het lichaam beinvloeden waardoor mensen zich (naast geestelijk onwelbevinden) ook lichamelijk legio klachten kunnen krijgen.

Stay safe to stay well.

Het gaat je goed.

Groeten John.

• Marco

Hoi John,

Vandaag weer een mirates testje gedaan, nu is het 11 weken na dato, en ik heb gelukkig nog steeds een negatief resultaat:-) men o men… kicke… ongelovelijk.

pffff ben er bijna, de laatste test doe ik bij de GGD.

Het idee maakt je helemaal gek, en je lichaam en mind denkt dat je het hebt….en dan krijg je ook vanzelf die sympthomen… zo is het bij mij ongeveer gegaan en dan ga je helemaal denken dat je het hebt… en dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn! Als iemand anders dit leest die ook denkt dat ie het heeft, het hoeft dus echt helemaal niet zo te zijn!

Echt enorm bedankt John! Je hebt geen idee hoeveel je mij hebt geholpen, want op zo'n moment(en vooral als je denkt dat je ook de sympthomen hebt en het dus hebt, want dat denk je) ga je vanalles denken. Is dit het einde? en dan…zo, lig je op de grond van verdriet. Als je dan via het internet steun kan vinden van iemand zoals jij, dan geeft dat echt enorm veel hoop! Echt ENORM BEDANKT JOHN!

Het gaat jou ook goed!

Marco