nieuwe test weer negatief:-)

• Marco

Hoi John,

pfffff ik ben er, vandaag bij de GGD geweest en de test was gelukkig weer negatief (14,5 weken na risico) en dus heb ik niks opgelopen. Kan het verhaal nu gelukkig afsluiten.

Achteraf gezien blijkt dat die stress allerlei sympthomen veroorzaakt heeft, waardoor je juist gaat denken dat je met HIV besmet bent geraakt. Voor je het weet heb je de spiraal naar beneden te pakken waardoor je weer andere dingen krijgt. Ik was er echt van overtuigd in het begin… ongelovelijk… ik hoop dat iemand anders nog iets aan mijn ervaring heeft, zodat hij/zij zich een beetje beter kan voelen, want nogmaals, wat die stress met je kan doen is ongelovelijk.

Ik heb mijn les wel geleerd, NOOIT meer onveilig (tenzij met vaste partner). Moet nu wel weer even wennen aan sex in het algemeen, maar daar kom ik wel overheen.

Nogmaals erg bedankt John! Het gaat je goed!

Marco

• bram

Gefeliciteerd,dit keer had je geluk.

Die 15 minuten onveiligheid zijn het niet waard,hou dat altijd voor ogen.

• Marco

Hoi Bram,

Dank je! Ja, inderdaad, die 15 min zijn het niet waard. Deze (harde) les vergeet ik dat nooit meer. Het resultaat van vanmiddag moet nog wel door me dringen… op de 1 of andere manier… want het heeft me echt compleet veranderd in m'n denken en doen vanaf datum risico. Ik heb trouwens nog steeds wat spanning, echt raar, want ik zou nu veel meer onspannen moeten zijn volgens mij, alsof ik er aan gewend ben ofzo. Kost tijd neem ik aan.

Bedankt voor je reactie,

Marco