raar vraagske

• sperma

Hoi John,

ik zit een beetje verveeld met een rare vraag.Ik heb laats een vidocabine in een sexshop bezocht.Je moest de computer bedienen met een muis.Ik heb mij daar naturrlijk gemasturbeerd.Stel dat er wat sperma van mijn voorganger aan die muis of eventueel aan die stoel hing en dat dit via mijn handen aan mijn penis is gekomen heb ik dan een kans gelopen op besmetting.Zelf weet ik niet of er iets aan hing.Alvast op voorhand bedankt voor het antwoord.Maak mij wel wat ongerust.

mvg

• sperma

John heb er vergeten bij te vertellen dat mijn angst voor besmetting is dat ik getrouwd ben en 2 kleine kindjes heb.Heb in het verleden nooit risico gelopen (heb mij al eens laten testen op alles).Moet ik mij ongerust maken, vrees dat ik zeer slecht zal slapen vanacht.Er vanuit gaand dat ik in dat cabinetje iets aangeraakt heb hoe groot is het risico dan bij masturbatie(ik was daar alleen in die cabine he).Zijn er gevallen bekend van infictie zo.Hopelijk krijg ik vlug antwoord op mijn vragen.alvast erg bedankt.

• Roy masen

In de situatie van de muis, moet er veel sperma opgezeten hebben van je eventuele voorganger, en dan nog als je geen open wond hebt op je handen is er niets aan de hand. Daarbij sperma overleeft de buitenlucht niet. Maak je niet teveel zorgen, dit verhaal kun je vergelijken met een toilet bezoek bij een v&d of Hema of een goed bezochte kroeg in het centrum. Ook hier raak je de atributen aan die een voorganger aangeraakt / gebruik heeft. Zoals een deurklink, je moest eens weten wat daar allemaal op zit! Geen zorgen bud!

Groeten , Steve