Hoi John kan je op mijn onderwerp hieronder aub en antwoord en een beetje uitleg geven (ik smeek het u).Ik weet dat ik mij wat aanstel door misschien domme vragen te stellen maar voorlopig is dit hier mijn enige kans op wat uitleg daar iker tegen niemand anders durf van te spreken.Heb een ganse nacht niet geslapen.Zie ik spoken en moet ik alles uit mijn hoofd zetten of moet ik 12 weken wachten en me testen.Dit overleef ik niet.Ik heb nog nooit iets anders van risico gedaan en nu dit.Ik heb er nooit bij stilgestaan dat dit mij kon overkomen.Het doet mij wel deugd hier wat te kunnen neerschrijven.Zelf zoek ik niks meer op het internet want alles spreekt elkar ook wat tegen.De een zegt dat hiv binnen de minuut afsterft in de buitenlucht de andere zegt dat het enkele minuten duurt .Ik weet het allemaal niet meer.Er zijn er zelf sdie zeggen dat je zo niks kan krijgen er zijn er die zeggen dat dit wel een risico is omdat sperma in aanraking met penis altijd risico is.Ik denk dat jij er veel van afweet en de mensen een eerlijk antwoord geeft.Ik zie hier dat dit allemaal al veel meer is dan een antwoordje geven het is echt de mensen helpen dat je doet.John hopelijk kan je mij helpen en hopelijk kan je nog vele mensen helpen.
mvg Een ongeruste papa.