Hoi,

Ik moet bekennen dat ik hier onder al het een en het ander gevraagd heb aan je ivm met mijn bezoek aan de sexbioscoop.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat het niet de eerste keer is dat ik zon schrik had.Ik heb in het verleden een 3 tal keer in mijn leven een privedame bezocht.Ook toen telkens als ik thuis kwam wa er wel iets war ik mij zorgen in maakte.Telkens 3 maanden niet geslapen gegeten test laten doen en alles ok.Ik had mij voorgenomen nooit nog zon dame te bezoeken daar ik thuis een pracht vrouw en prachtkinderen heb.Heb ik dus ook nooit meer gedaan.

Nu kom ik gisteren totaal onverwacht die bioscoop binnen en ga ik allen in zon cabinetje.Na 10 minuten sta ik terug op straat en weer heb ik dat rotgevoel.Het isn u ongeveer 30h geleden en heb nog aan niks anders gedacht.Ik zit me constant in te prenten dat ik geen risico liep maar het lukt niet.Gelukkig kreeg ik daar straks een antwoord van je en dat stelde me gerust.Voor even.Dan slaat de twijfel toe.

Heb gisterenavond naar aids en soatelefoon gebeld in belgie en daar zeggen dat sperma binnen de minuut geen virus meer bevat.Ik lees dan jou verhaal en daar staat na enkele minuten. en zo ben ik weer vertrokken.

Nu is mijn vraag heb je nog zon mensen gehad of gehoord als ik.Ik heb gezworen nooit meer vreemd te gaan voor die gedachten alleen (het is een hel om er 3 maand doortegaan).En nu kom ik dat hier terug tegen.

Ik hoop echt dat ik geen risico gelopen heb en geloof je voor de volle 100procent.Ik hoop dat ik met dit schrijven niet zagend overkom maar het doet mij deugd hier dit neer te pennen.Ik hoop dat ik mag genieten thuis van mijn vrouw en dat ik haar niets laat overkomen.

Soms versta ik iet alle uitleg op het internet en spreekt er veel elkaar tegen.Maar wat moet je filteren als waarheid en wat niet.

John bedankt voor dit te lezen en hopelijk begrijp je me wat.

mvg een doodongelukkig belgje