morgen uitslag!

• anoniem

ben zenuwachtig en angstig, morgen kan ik bellen voor de uitslag. Na 10 dagen wachten.

Voor mij is het risico al meer dan 3 jaar geleden.maar dat maakt de angst niet minder. wat de uitslag ook is ik ben blij dat ik de stap genomen heb. nu associeer ik elk pijntje etc aan evt ziek zijn. vanaf morgen hoop ik dat dat niet meer nodig is. Natuurlijk is er nog wel de angst, stel dat ik het hebben zou, dan moet ik het bepaalde mensen vertellen.

brrrrrrrr. duimen jullie voor me?

• steun

hoi,

heb zelf al 7 keer een test laten doen entelkens is er die spanning en telkens was het negatief.

• anoniem

Bedankt voor de steun, heb net gebeld, maar de uitslag is er nog niet. dus nog langer wachten. die feestdagen ook. nu moet ik wachten tot maandag. voor mij was deze test 1-malig. Ik wil mezelf dit echt niet nog eens aandoen.

• askim

Ik leef met je mee. Zit in dezelfde situatie. Ik wil dit ook niet nog eens mee maken.Zenuwslopend.

• anoniem

idd. vreselijk zo`n situatie. maar er zijn genoeg die zich heel vaak laten testen.

Ik heb gedurende een langere periode wisselende onveilige contacten gehad, en dacht er toen niet over na. Nu ik wat ouder ben denk ik daar wel anders over.

Jij ook heel veel sterkte askim. wel fijn dat deze site er is. Wat een vragen en onzekerheden onder de mensen. moest mijn verhaal gewoon ff kwijt laatst, en hier is het onderwerp tenminste normaal!