Test (vraag)

• M..

Omdat ik een veel wisselende contacten heb laat ik me elk half jaar testen. Natuurlijk vrij ik altijd met condoom, maar om het helemaal zeker te weten (oraal is toch wat gevaarlijker) laat ik me dus geregeld testen.

Maar, dat is dan elke keer:

- Huisartsconsult a 17 euro (ik krijg dan een gesprekje en de doorverwijzing naar het priklab).

- Priklab a 90 euro voor alle SOA en HIV test.

- Wederom huisarts voor de uitslag a 17 euro.

Dit is een dure aangelegenheid, en de verzekering betaald niet uit. Kan dit ook goedkoper met dezelfde garantie op kwaliteit ???

• John.

Hoi M.

Ik sta perplex.

Of het goedkoper (en BETER) kan…

Je kan het gratis EN anoniem krijgen bij de GG en GD´s in de grote steden.

Allround soa-check: chlamydia, gonorroe, nsu via kweekjes slijmvliezen en syfilis en hiv en hep. B via bloedonderzoek. Gen. wratten, herpes via visuele inspectie.

Voorlopige uitslagen kun je al na een half uur krijgen.

Definitieve uitslag na een week.

Dermatologen, virologen, internisten, sociaalverpleegkundigen aanwezig.

Bovendien GRATIS vaccinatie tegen hep. B (50 - 200 X meer besmettelijk dan hiv, en voor mensen met veel wisselende sex. contacten een aanrader.)

De hiv-test is van de allernieuwste generatie.

Sneltest waarbij men slechts een druppel bloed nodig heeft (geen buisjes meer.)

Definitieve uitlag na half uur wachten (als laatste risico-contact 12 weken of langer is geleden.)

Nogmaals: Alles gratis.

Groeten John.

• M..

Tering, bedankt…

Is ook bekend bij welke GG/GD's dat kan, want wanneer is een stad een grote stad ?

• albert

jij toch niet mag ik hopen

• M..

Wat bedoel je nu ?

• eric

bij mij in nijmegen kostte het wel 25 euro, voor een hiv test.

• eric

wat het de laatste tijd druk zeg op deze site. vroeger was er 1 vraag per dageric schreef:

>

> bij mij in nijmegen kostte het wel 25 euro, voor een hiv test.