hiv en relatie

• ronny

beste,

ruim een jaar geleden heb ik een onveilig sexueel contact gehad ( vaginaal ) met een onbekende vrouw. Reeds van toen maak ik me zorgen over eventueel besmetting met hiv.Doch heb nog geen klachten gehad met mijn gezondheid ook mijn echtgenote niet, haar bezoek over een tweetal maanden terug aan de gyneacologe was normaal ( uitstrijkje = goed), ook zij heeft toch nu toe nog gen klachten die wijzen in de richting van hiv.Wat is jou mening hierover aub.

groeten,

• Gerrit

Waarom heb ik deze webstek niet eerder gevonden…?

De kans dat een man besmet raakt met HIV bij geslachtsverkeer met een vrouw wordt gering geacht. Binnen de orthoxie (de gelovigen, zeg maar) circuleren inmiddels getallen van 500 tot meer dan 2000 contacten op één besmetting.

Gemiddeld moet je dus meer dan 1000 keer een wipje maken met een seropositieve vrouw om besmet te raken. Je moet dus wel héél erg je best doen, hahaha.

Tot zover het positieve deel.

Bij een uitstrijkje wordt niet gecontroleerd op de aanwezigheid van HIV. Dat mag (gelukkig) alleen maar wanneer je daarvoor expliciet toestemming geeft.

Laat je niet gek maken en zoek naar meer informatie. Google bijvoorbeeld eens op SMON-fiasco. Dan kom je er achter op welke schaal je belazerd kunt worden.

• Evert

De kans dat een man besmet raakt met HIV bij geslachtsverkeer met een vrouw wordt gering geacht. Binnen de orthoxie (de gelovigen, zeg maar) circuleren inmiddels getallen van 500 tot meer dan 2000 contacten op één besmetting.

Gemiddeld moet je dus meer dan 1000 keer een wipje maken met een seropositieve vrouw om besmet te raken. Je moet dus wel héél erg je best doen, hahaha.

Tot zover het positieve deel.

John, wat zeg jij van bovenstaande tekst?

gr. Evert