Bestaan aids?

• anoniem

Ik ben wat gaan spitten op het internet, en kwam een site tegen waar men beweerd dat aids niet is wat veel mensen denken. De meningen zijn dus verdeeld, ook onder wetenschappers. Wat is hier nou het waarheidsgehalte van? Ik snap er in ieder geval niks van. Zie link.

http://www.anderekijk.net/links/index.html

• nuchter

een wetenschapper neemt altijd de proef op de som; dus doe eens aan onveilige sex met iemand waarvan je weet dat hij/zij aan een zogenaamde hiv-infectie lijdt(liefst met een hoge viral-load natuurlijk, want dat gaat de transmissie iets eenvoudiger). Als je na verloop van tijd zelf ziek wordt, weet je dat aids echt bestaat en hoef je geen moment meer te twijfelen!

• anoniem

Ik ben geen wetenschapper.

Ik dacht misschien een risico gelopen te hebben. Aidssoa lijn, en de hivvereniging gebeld en mijn geval uitgelegd. Volgens hun geen of nauwelijks risico. Zodoende dus op het internet gezocht om hier meer over te weten te komen. Toen kwam ik dus sites tegen waar men beweerd dat HIV geen aids kan veroorzaken, en dat aids niet bestaat. Ik kan hier geen oordeel over geven omdat ik er geen verstand van heb, maar een interessant verhaal is het wel. De moeite waard om het te lezen.

• rudy

aids is door de weteschap gemaakt .Zeg eens aan een jehova getuigen dat hij ziek en veslaaft is aan de drug geloof . Zo kun je de wetenschap ook geloven wat ze vertellen . De wetenschap is er voor geld te verdienen niet voor te helpen . En zij gaan zeker niet in eigen potje roeren . Farma-Industrie heeft als motto geen geld -geen hulp . Maar ze verkondigen met de glimlach , dat ze alles doen om te helpen.

Daarom sterven er miljoene mensen omdat ze geen hulp kunnen krijgen . Vergeet niet dat we in een kapitaal industrie leven . Ik ben maar tot mijn 12 jaar naar school geweest , maar dat weet ik toch . En wat ik na vier reizen Zuid afrika gezien heb . Vergeet ik niet wat ik gezien heb . De wetenschap ///// De maatschapij //// in dit peramide spel , als je van onder zit . Kun je allen maar bedelen voor hulp .groetjes Rudy

• anoniem

Dus? Jij denkt dat het een fabeltje is dat hiv aids zou veroorzaken?

• Gerrit

Ik ben één van die velen die dat inderdaad denken, ja.

Als je het een idiote gedachte vindt, zoek dan eerst eens uit wat AIDS is. Het blijkt dan te gaan om een stuk of 30 verschillende ziektes die de mensheid al duizenden jaren teisteren, zoals baarmoederhalskanker, dementie en longontsteking.

Heb je longontsteking en ben je HIV+? Dan is het AIDS.

Heb je longontsteking en ben je HIV-? Dan heb je longontsteking.

HIV leidt tot AIDS?

Er zijn duizenden wetenschappers die tot de conclusie zijn gekomen dat deze stelling geen stand houdt.

Belangrijk advies!

Als je bang bent dat je besmet bent, LAAT JE DAN NIET TESTEN totdat je zoveel mogelijk informatie tot je hebt genomen. Zowel uit orhtodoxe als dissidente hoek.

Wees ook niet ongeduldig. Tegenwoordig krijgt vrijwel iedere nieuwe HIV+er te horen dat medicatie de eerste tien jaar niet nodig is.

Eerst lezen en leren, dan pas doen.

• Iconoclaster

Ik ben een van die duizenden wetenschappers die het hele HIV/AIDS verhaal onzin vinden. In Nederland is het gebruikelijk om afwijkende meningen dood te zwijgen. Ons land heeft een enorme doofpot. Maar in andere landen (bv. de V.S.) woedt de discussie hevig.

Virologisch raakt “HIV-besmetting” die zo'n 10 jaar daarna “AIDS” (in 29 verschillende smaken) zou veroorzaken, kant noch wal.

Ik vind Gerrit's advies heel verstandig: Laat je niet testen na elk nummertje met een onbekende. Als je positief test ben je de sigaar: De hele medische hap zit op je nek om je op (heel giftige) medicijnen te zetten. Je seksleven kun je verder wel vergeten, evenals reizen, want een hoop landen mag je niet eens meer in.

Vraag je ook dit eens af: Je ouders hadden toch ook seks toen ze jong waren? Die maakten zich ook niet druk over AIDS (was nog niet uitgevonden). Maar ze lachen zich wel rot omdat jullie je zo gauw bang laten maken. Lees eerst ens over beide kanten van de zaak, en trek dan je eigen conclusie.

• Prothese

Hoe ziet het HIV-virus er eigenlijk uit? Want zoals ik begrepen heb is het nog nooit daadwerkelijk geïsoleerd en/of aangetoond.

Als het zo'n levensbedreigend virus is, waarom worden we dan niet allemaal getest op HIV, zodat de mensen die dat wel hebben geen seks meer mogen.