Hallo iedereen,

zoals jullie eerder konden lezen, heb ik over een tweetal jaren enkele onbeschermde contacten gehad ( = vrouwen). Zonder condoom dus en op verschillende manieren. Nu liep ik reeds enkele maanden rond met het gedacht eventueel hiv besmet te zijn door het feit van constante pijn aan de lympfeklieren in de liezen.De schrik zat er de laatste weken zo erg in dat ik meerdere verschijnselen begon te vertonen van de spanning en het nachtelang wakker liggen en steeds op zitten piekeren eraan.Dus verleden week alle moed samen gepakt en bloed laten nemen en testen; Gisteren geweest voor de uitslag en over de ganse lijn NEGATIEF, pffff wat een opluchting, opslag alle symptonen verdwenen.

Moraal van verhaal: piekeren, spanning en stress over een bepaalde ziekte laten de symptonen uitgroeien, een goede raad loop er niet te lang mee rond en laat je testen, als je hiv hebt ben je er mss nog vrij snel bij , en anders heb je het niet.Er zijn slecht twee mogelijkheden maar loop er niet te lang mee rond, anders ga je kapot aan de stress. Bedankt John voor je reactie's hier , dit is een knap forum.

patrick