Aan john

• Anoniem

Beste John.

Ik heb een vraag aan jou waar ik al vanaf maart mee loop rond te malen.

Aan het begin van deze maand heb ik sexueel contact gehad met een man. Penetratie was geheel veilig dus daar maak ik me eigenlijk maar weinig zorgen om. Nu het volgende; wel heb ik hem gepijpt zonder condoom. 2 weken eerder ben ikzelf geopereed aan mijn keel. De wond die daar heeft gezeten was naar mijn weten wel genezen.(misschien ook niet' )Ik had er geen last meer van. Hij is niet klaargekomen in mijn mond en ook voorvocht heb ik nauwlijks gemerkt. Toch zit ik met de vraag of ik risico heb gelopen als het gaat om hiv.

Na het lezen van veel berichten wordt mijn gevoel dat ik met hiv besmet alleen maar sterker. Ook omdat ik in die maand last heb gehad van een uitslag boven mijn borst( dit heeft ongeveer een dag tot 2 dagen geduurd) en heb ik koortsverschijnselen gehad. In deze maand heb ik mij wel laten testen en daar kwam chlamidya uit. Kan hier mijn koorts vandaan zijn gekomen.Na de kuur heb ik namelijk geen last meer gehad.Ik hoop op een antwoord..Ben zo onzeker.

• John.

Hoi Anoniem.

De sex die je beschrijft is safesex.

Hoewel ik de toestand van je mondslijmvlies niet kan beoordelen, is het feit dat je nergens meer last van hebt een geruststellend teken, mist je niet verdoofd bent geweest door alcohol, drugs, pijnstillers.

Twee weken na operatie is toch een redelijke termijn voor genezing.

Je hebt geen voorvocht geproeft.

Als het pijpen ook niet heel ruig of hard is geweest (een pik welke hard achter in de keel of op licht beschadigd slijmvlies stoot kan deze beschadiging groter maken) dan doen de omstandigheden niets af aan safesex.

Een soa kan inderdaad soms koorts geven.

Groeten John.