vingernagelafruk van @!#$ in eikel

• Klaas

Hallo!

Ik heb de site bestudeerd en al 2 redelijk vergelijkbare antwoorden gevonden op mijn vraag, maar bij mij is er een extra factor. Een vingernagel namelijk.

Ik ben afgetrokken zonder condoom door een @!#$. Ik wist al dat je dan geen risico loopt op hiv besmetting. Maar nu bleek toen ik thuis kwam dat er van haar lange gelakte nagels een afdruk zit in mijn eikel. Je ziet een rood streepje van een milimeter breed en zo'n 2 centimeter lang.

Nou weet ik van eerdere antwoorden op ‘aftrekken door @!#$’ vragen al dat sperma van een andere man niet gevaarlijk is op de handen van een @!#$, omdat het hiv virus dood gaat binnen een paar minuten in de buitenlucht.

Maar nu is zeg maar een vers wondje/sneetje ontstaan of in ieder geval is mijn huid dus niet intact. Die nagelafdruk bloed ook niet, maar je ziet duidelijk net zo'n verhoogd rood randje als dat je arm licht word opengehaald door een prikkelstruik.

He dat is dus niet zo mooi een vers open wondje zoals ik hier heb gelezen op het forum. Onder/op een nagel en op de rand van de nagel die dat rode sneetje creeerde, kan daar nu genoeg levend virus opzitten (van haar zelf als ze hiv besmet is of nog een residu van mannen voor mij) om dat in mijn lichaam te duwen en dat ik daardoor nu onmiddelijk aan een antiviruskuur moet beginnen?

Om nog maar even advokaat van de duivel te spelen….ik ben niet in hele sterke gezondheid dus mijn afweer is niet heel krachtig.

Ik hoop dat ik antwoord krijg, zeker al omdat ik netjes mijn eigen voor onderzoek heb gedaan ipv meteen maar het mezelf gemakkelijk te maken en meteen maar te vragen.

mvg,

Klaas.

• John.

Hoi Klaas.

Is veel te ver doorgezocht. Bovendien blijft hiv-virus in sperma onder de nagel niet vitaal. Geen risico voor hiv-infectie dus.

Groeten John.