schrik te pakken

• BangeQloot

Beste John

Ik heb een zoekopdracht laten lopen maar de resultaten waren een beetje tegenstrijdig… Dus vandaar mijn post.

Vorige week naar een prostituee geweest.

Daarbij is dat meisje op mij gaan liggen en mijn penis tussen haardijen genomen en zo een beetje op en neer gegaan… Er kwam veel massage olie aan de pas dus het gleed hard… Nu, er was volgens mij geen sprake van penetratie, ook niet een klein beetje, want kon 90% van de tijd door boven schouder te kijken mijn eikel zien. However heeft ze naar alle waarschinlijkheid mijn eikel ook tegen haar vagina gewreven. Dat spelletje heeft een 5 - 10 minuten geduurd…

Ik heb geen wondjes aan mijn penis, en gezien het een prostituee was, was haar vagina maar een heel klein beetje vochtig. Daarna heeft ze me oraal bevredigd met condoom.

hoe groot is het risico?

Bange Qloot.

• Edwin

Dag Qloot,

even een reactie van mij.

Het risico op Hiv is (erg) klein. Pas als de eikel echt de vagina in gaat, het zogenaamde wrijven of soppen en penetreren, dan is er echt sprake van een risico.

Als je penis alleen langs haar dijen en zelfs langs de schaamstreek is gegaan is er nagenoeg geen gevaar op Hiv.

Een iets hoger risico is er voor Soa, omdat deze beter in de buitenlucht in leven blijven. Ik zeg niet dat het risico op Soa groot was, maar wel aanwezig.

;-)

• BangeQloot

Hey Edwin,

Thnx voor de reactie… Het meisje lag op mij met mijn penis tussen haar dijen geklemd, hoog tegen de vagina. Probleem is dat ik niet kon zien wat er aan ‘t gebeuren was, en na die paar minuten besefte ik het ook, en heb ik ze van mij afgeduwd… Ik ben 100% zeker dat er geen pentratie was, maar ze was op een neer aan’t gaan, dus haar vagina tegen mijn penis aan het wrijven. Dus ik bedoel degelijk contact tussen schaamlippen en mijn penis, en schaamlippen en mijn eikel (veel minder, maar ook). Nat was ze niet echt…

Dacht het ff te verduidelijken… :)

• Edwin

Nogmaal, geen risico op Hiv.

Heel klein risico op Soa.

• BangeQloot

thnx! oef!Edwin schreef:

>

> Nogmaal, geen risico op Hiv.

> Heel klein risico op Soa.