Hallo John,
Ik heb een tijd terug ook al een keer gepost op dit forum toen zei ik dat ik bloed had gevonden op mijn boterham.. toen was ik erg in de flip.. omdat ik nachtzweten had en opgezwollen klieren in mijn lies en diaree.. de klieren in mijn lies kan ik nu nog steeds voelen (iets wat ik eerst niet kon)..
Nu las ik net op het forum omdat ik ergens naar op zoek was dat het afweersysteem heftiger kan reageren als je net besmet bent met HIV.. Mijn symptonen (als je het zo kan noemen) vonden plaats rond 16-04-2006.. nu ben ik zeer recent gestoken door een mug en normaal krijg ik dan een klein wondje.. maar deze keer was de wond echt extreem groot en donker en vreemd.. hetzelfde geld ook voor een wondje wat ik had door mijn riem (die stak in mijn buik) hier had ik ook een niet op de huid liggend wondje wat ik nog nooit eerder heb gehad.. daarnaast heb ik ook nu al twee keer blaasjes tussen mijn lippen en neus gehad.. iets wat ik ook niet vaak gedurende de zomer heb.. zou dit nog kunnen komen omdat het afweersysteem de HIV nog niet heeft verwerkt? En nogmaals de wondjes heb ik nooit eerder op die manier gehad… heel vreemd.. en die blaasjes ook nog niet.. op deze manier..
Ik hoop dat je me antwoord kan geven want ik vrees het ergste..
Groet J